واگذاری اقتصاد به مردم موجب تحول می شود

واگذاری اقتصاد به مردم موجب تحول می شود
بازدید 109 زمان 2017/04/29 کد خبر 6399

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدای کارگری ابراز داشت: قهرمانان واقعی شهدا هستند که در شرایط سخت، جان خود را به دست گرفته و از اسلام و انقلاب و این کشور با تمام وجود دفاع کردند.

وی قدرت نفوذ و تاثیرگذاری و الگودهی و الهام بخشی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: قدرت بازدارندگی بی نظیری که کشور ما از آن برخوردار است در سایه ایثار و فداکاری ملت ایران و به برکت خون شهدای عزیز است و شهدا در تمام این دستاوردهای ارزشمند شریک و سهیم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: ما در هر دوره و عرصه ای به روحیه ایثار و شهادمت و فداکاری نیازمندیم و این روحیه و فرهنگ باید تقویت شود که برگزاری یادواره شهدا به نوعی تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت بوده و تبیین و تبلیغ روحیه شهامت و شجاعت به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر ادامه داد: یکی از سلاح های برنده هر جامعه ای روحیه شهامت و شجاعت آن ملت است، هر ملتی که ایستادگی و مقاومت داشته باشد آن ملت، ملت پیروز و سربلندی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق تحول اقتصادی عنوان کرد: ما برای رسیدن به نقطه مطلوب در تحول اقتصادی، امکانات لازم را در اختیار داریم و براین اساس، عقب گرد با هیچ استدلالی غیر از حضور مدیران نالایق و غیرانقلابی قابل قبول نیست و اگر ناکارآمدی وجود دارد به ضعف مسئولان برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه یکی از موفق ترین نهادها در مدیریت جهادی و اقتصادی است، بسیج کارگری نیز می تواند در عرصه اقتصاد و تولید اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر با اشاره به اینکه بیشترین بخش مشکلات اقتصادی ما به مشکل فرهنگی برمی گردد، افزود: اگر روحیه بسیجی در واحدهای اقتصادی حکمفرما شود، شاهد ترقی روزافزون در تولید واقتصاد کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر تولید کننده و مصرف کننده و تمام عوامل اقتصادی و تولید، به منافع کلان نظام توجه نکنند و تنها به فکر کسب سود باشند، با مشکل مواجه خواهیم شد، چرا که در اقتصاد همه چیز فقط سود شخصی نیست بلکه باید به فکر انقلاب باشیم و تولیدکننده کالای با کیفیت تولید کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند وارد کردن کالاهایی که در داخل تولید می شود، یک حرام شرعی است و این یک فتوا محسوب شده و باید در داخل کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر در بخش دیگری با بیان اینکه عوامل رکود اقتصادی در تمام استان های کشور یکسان است، گفت: اگر فعالیت های اقتصادی واقعا به مردم واگذار شود، قطعا تحولی در مسائل اقتصادی ایجاد می شود.

وی همچنین بر ضرورت به کارگیری مدیران کاردان و لایق در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ما در هر عرصه از انقلاب اسلامی، شاهد مدیریت کاردان و انقلابی بودیم، کارها به سرعت پیش رفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه واردات کالا از کشور ترکیه در سال گذشته ۲۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد، گفت: این مایه شرمساری است در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده شاهد افزایش واردات کالاهایی هستیم که در داخل کشور هم تولید می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر تصریح کرد: باید به جای افزایش صادرات کالا باشیم، در غیر این صورت شاهد تداوم رکود اقتصادی در کشور خواهیم بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه واگذاری اقتصاد به مردم موجب تحول می شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات