امکان خرید بیمه‌نامه با اپلیکیشن موبایل

بازدید 1068 زمان 2016/09/21 کد خبر 642

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گفته مدیرعامل شرکت بیمه سینا، اپلیکیشن موبایل، برای خرید بیمه‌نامه‌های زلزله، سیل، آتش‌سوزی و حوادث …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل
به گفته مدیرعامل شرکت بیمه سینا، اپلیکیشن موبایل، برای خرید بیمه‌نامه‌های زلزله، سیل، آتش‌سوزی و حوادث این شرکت به مرحله عملیاتی رسید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امین شیرکانی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در کشور انجام می‌شود گفت، هدف از عملیاتی‌شدن این طرح دسترسی سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری دفاتر بیمه است.

کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار و دسترسی به آن می‌توانند با ورود به نرم‌افزار آپ و انتخاب آیکون بیمه برای خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی، سیل و زلزله در چهار طرح و تا سقف جبران خسارت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریالی اقدام کنند. همچنین می‌توانند خود و اعضای خانواده‌ را در برابر حوادث انفرادی تا جبران خسارت ۵۰۰ میلیون ریالی بیمه کنند.

حق‌بیمه آتش‌سوزی، سیل و زلزله در این اپلیکیشن از ۱۹۵ هزار ریال شروع می‌شود که به ازای آن می‌توان از جبران خسارت ۲۵۳ میلیون ریال استفاده کرد.

در عین حال در طرح چهارم این بیمه‌نامه با پرداخت ۷۳۲ هزار ریال می‌توان کل سرمایه تحت پوشش خود را تا سقف جبران خسارت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بیمه کرد.

همچنین حق‌بیمه برای حوادث انفرادی از ۱۳۵ هزار ریال شروع می‌شود و تا سقف ۴۹۲ هزار ریال برای جبران خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی ادامه دارد.

در طرح بیمه مسافرتی در آیکون بیمه‌سینا بر نرم‌افزار آپ، امکان خرید بیمه‌نامه سفر هم در نظر گرفته شده‌ که مردم به راحتی می‌توانند با پرداخت ۴۹هزار ریال، تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال خسارت دریافت کنند و برای حق بیمه ۹۸ هزار ریال نیز، جبران خسارت ۵۰۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

بیمه سینا به منظور سهولت خرید بیمه‌نامه و رفع موانع مراجعه حضوری، چندی پیش شروع به فروش بیمه‌نامه از طریق یو.اس.اس.دی کرد و در فاز دوم این طرح، آیکون فروش بیمه را در صفحه نخست نرم‌افزار “آپ” در اختیار همگان قرار داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا


خبر های مشابه امکان خرید بیمه‌نامه با اپلیکیشن موبایل

کاهش ۱۶ درصدی حوادث ناشی از کار در چهارمحال و بختیاری

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملحفیظ الله فاضلی ۱۱ خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری …

ایمنی جا مانده در جیب برخی کارفرمایان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش ایسنا، آتش سوزی، مسمومیت ناشی از مواد شیمیایی، تماس با اجسام و سطوح داغ، انفجار، …

سقوط مرگبار دیوار بتنی روی کارگر جوان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل سید جلال ملکی در گفت‌وگو با وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۳:۴۶ امروز به سامانه ۱۲۵ …

فضای حاکم بر تولید و کار لرستان آرام است/ بالغ بر ۲۸۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری داریم

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملعلی آشتاب امروز در نشست صمیمی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی لرستان که در محل سالن اجتماعات اداره …

آخرین اخبار و مقالات