نظام استکباری جنگ اقتصادی به راه انداخته است

نظام استکباری جنگ اقتصادی به راه انداخته است
بازدید 158 زمان 2017/04/30 کد خبر 6437

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در ارتباط با شعار سال عنوان کرد: معظم له هر ساله طبق نیاز‌ها و کمبودهای کشور شعار سال را اعلام می‍کنند.

وی گفت: در سالهای اخیر رهبری بر مسئله اشتغال و اقتصاد مقاومتی تاکید جدی داشته اند چرا که اقتصاد مقاومتی الگوی بومی است که از فرهنگ اسلامی برگرفته شده است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت زیر ساختهای کشور اظهار کرد: با توجه به پتانسیل و زیرساختهای موجود اگر اقتصاد مقاومتی به صورت مطلوب اجرا شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین خاطرنشان کرد: رکود اقتصادی،تورم،بیکاری،بیکاری جوانان تحصیل کرده، از مشکلات اصلی کشور است که باید برای این رفع این مشکلات باید راهکاری مناسبی ارائه شود.

حسینی با بیان اینکه نظام استکباری جنگ اقتصادی به راه انداخته است،متذکر شد: مستکبرین با تهدید‌های اقتصادی علیه ایران در عرصه اقتصادی جنگ اقتصادی به را انداخته اند که باید با درایت در برابر این توطئه ها ایستادگی و مقاومت کرد.

وی در ادامه افزود: دشمنان از طریق جنگ‌های نظامی موفق به تحقق اهداف خود نشده و در طی پیروزی های کشور با وحدت و همدلی ملت ایران روبه رو شده است.

این مسئول توضیح داد: هیچ کشوری به اندازه ایران عزیز دارای امنیت نمی‌باشد،چرا که نیروهای مخلص و خستگی ناپذیر در مرزها و حتی خارج از مرزهای کشور در حال جانفشانی از انقلاب و وطن خود هسنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزویندر خاتمه اعلام کرد: در حال حاضر نیروهای حشد الشعبی که نیروهای مردمی بسیج در عراق معروف هستند و نیروهای قوات الدفاع الوطنی که به بسیج سوریه معروف است نیروهای داوطلبی هستند که برای حفاظت ازمرزهای کشور در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نظام استکباری جنگ اقتصادی به راه انداخته است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات