خنثی شدن یک حمله تروریستی در فرانسه

خنثی شدن یک حمله تروریستی در فرانسه
بازدید 627 زمان 2017/04/30 کد خبر 6443

یک منبع قضایی فرانسه از خنثی شدن یک عملیات تروریستی و دستگیری سه مظنون به برنامه ریزی در این زمینه خبر داد. به گزارش ایرنا …


یک منبع قضایی فرانسه از خنثی شدن یک عملیات تروریستی و دستگیری سه مظنون به برنامه ریزی در این زمینه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این منبع قضایی اضافه کرد: دستگیرشدگان به ارائه پشتیبانی لجستیکی به دو مظنون حمله برنامه ریزی تروریستی پیش از دور نخست انتخابات ۲۰۱۷ ریاست جمهوری فرانسه، متهم شده اند.
 

این منبع گفت: سه مظنون این پرونده جمعه (پریروز) توسط قاضی ضدتروریستی به فعالیت های تروریستی و جنایتکارانه، نگهداری، حمل و تامین سلاح برای تروریست ها متهم شدند.

یک مرد چچنی ۲۴ ساله و دو برادر ۱۹ و ۳۵ ساله صرب تبار اهل کوزوو، که در حومه ‘نانسی’ در شرق فرانسه دستگیر شده اند، متهمان این پرونده را تشکیل می دهند.
 

خبرگزاری فرانسه در روزهای اخیر از دستگیری و زندانی شدن سه مظنون در ارتباط با حادثه تروریستی «شارلی ابدو» (Charlie Hebdo) و «ایپر کَشه» (Hyper Cacher) پاریس خبر داد. دستگیرشدگان به دلالی اسلحه و تامین سلاح برای برادران «کواچی» و «عامدی کولیبالی» تروریست های حوادث یاد شده، متهم هستند.
 

تکرار حوادث تروریستی مرگبار در فرانسه در سال های اخیر، به برقراری و تمدید طولانی مدت وضع اضطراری در این کشور اروپایی انجامیده است که گفته می شود تا پایان انتخابات ۲۰۱۷ ریاست جمهوری این کشور ادامه می یابد.

منبع : تابناک


خبر های مشابه خنثی شدن یک حمله تروریستی در فرانسه

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات