باید در فضای مجازی افراد خبره کار کنند تا بتوانیم موفق شویم

باید در فضای مجازی افراد خبره کار کنند تا بتوانیم موفق شویم
بازدید 186 زمان 2017/04/30 کد خبر 6445

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، قرار گاه بنیان مرصوص، با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، قرار گاه بنیان مرصوص، با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای قرارگاه ناحیه امام سجاد(ع) تشکیل و به بحث و گفتگو درباره پیش برد اهداف قرارگاه پرداختند.
 
 باید در  فضای مجازی افراد خبره کار کنند تا بتوانیم موفق بشویم
 
در این جلسه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع)، برادر زنجانی گفت: ما باید باور داشته باشیم که در جنگ هستیم(جنگ نرم) و نباید وقت را ازدست بدهیم ماهیت جنگ نرم به اینگونه است که واضح نیست،ما باید عملیات تعجیلی انجام دهیم که این مهم نیازمند تلاش و وقت گذاشتن می باشد.
 
زنجانی تصریح کرد: براساس گفته حضرت آقا فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان شده است .ما در جنگ هستیم و به شدت نیاز به عملیات تعجیلی داریم باید تلاش و همت ها را مضاعف کنیم.لذا تا یک دید واحدی پیش نیاید ما نمیتوانیم حرکتمان را درست انجام دهیم .با سیستم سنتی نمی شود جنگید و باید نوآوری هایی داشته باشیم، وقت کم و دشمن در حال پیش روی است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید بحث تشکل خود را قوی کنیم و عملیات تعجیلی خود را شروع کنیم اما با احتیاط و کارگروه های سخت،نیمه سخت و نرم را تشکیل دهیم.
 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه باید در فضای مجازی افراد خبره کار کنند تا بتوانیم موفق شویم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات