مهمترین راهکار مقابله با آسیب های فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است

مهمترین راهکار مقابله با آسیب های فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است
بازدید 114 زمان 2017/05/01 کد خبر 6459

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته(۱۰اردیبهشت) در دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته(۱۰اردیبهشت) در دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز دنیا تغییر کرده وتبدیل به یک خانه شده است اما ما هنوز خود را با این شرایط هماهنگ نکرده ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان فساد را به کشور ما منتقل می کنند گفت: ما باید اخلاق، دین و برنامه های خوب و موثر را منتشر کنیم چرا که امروز دنیا ظرفیت پذیرش اسلام و آموزه های اهل بیت را دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید باور داشته باشیم که با تغییر دنیا برنامه های آن هم باید تغییر کند گفت:اگر باورمان درست شود در عمل هم نشان داده خواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه باید حوزه علمیه قم به دنیای اسلام معرفی شود گفت:امروز حوزه علمیه قم مهم ترین حوزه علمیه دنیای اسلام است و باید فعالیت و دستاوردهای آن معرفی شود.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی با بیان اینکه به گفته مسئولان فضای مجازی تلگرام منشأ ۴۰ درصد از جرائم است گفت: مهمترین راهکار مقابله با آسیب های فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات بوده که مسئولین باید به آن توجه کنند.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین با اشاره به خبرگزاری و نشریات رسمی حوزه گفت: همه ی رسانه های کشور باید امانتدار بوده و واقعیات را منعکس کنند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مهمترین راهکار مقابله با آسیب های فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات