عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است/ نباید در این میدان خوش‌خیال باشیم

عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است/ نباید در این میدان خوش‌خیال باشیم
بازدید 163 زمان 2017/05/01 کد خبر 6489

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فضای مجازی بسیج با …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه، اظهار داشت: شرط دفاع و پاسداری از دین خدا وجود انسان‌های عاقل و بیدار دل است.

وی افزود: از آغاز تاکنون میدان‌های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان آن پیش آمده است، زمانی دفاع از اسلام در جبهه‌های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن با دین و اعتقاد ما سر کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرش‌هایشان را بگیرد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: دشمن چون باطل است و ریشه ندارد، لذا زمانی که ما خوب عمل نکنیم، او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می‌شود.

وی با بیان الزامات پیروزی در جنگ نرم، یادآور شد: همان طور که ما در هشت سال جنگ تحمیلی روی نیروهای خودی و دشمن و وضعیت جغرافیای زمین تمرکز می‌کردیم، در عرصه فضای مجازی نیز باید بررسی کنیم که چه تعداد نیروی کارآمد و حرفه‌ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم، زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی‌رحمی است.

سردار غیب‌پرور متذکر شد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته و امروز به گونه‌ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی تأکید کرد: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش خیال باشیم.

سردار غیب‌پرور در پایان با اشاره به مقدمات لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در آغاز باید هم‌افزایی داشته باشیم در قدم بعدی باید در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش‌ها اقدام نمود و در نهایت باید بر تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی در کف جامعه متمرکز شویم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است/ نباید در این میدان خوش‌خیال باشیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات