نشت راکتور اوره در پتروشیمی پردیس عسلویه

نشت راکتور اوره در پتروشیمی پردیس عسلویه
بازدید 147 زمان 2017/05/02 کد خبر 6493

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام دشتی نژاد گفت: این نشتی مربوط به شیر ورودی راکتور بوده است …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام دشتی نژاد گفت: این نشتی مربوط به شیر ورودی راکتور بوده است و اکنون شرایط تحت کنترل است.

وی ادامه داد: یکی از پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه منتقل شده و چهار نفر دیگر در حال مداوای سرپایی هستند.

دشتی نژاد بیان کرد: مصدومیت این افراد شدید نیست و به زودی درمان می‌شوند.

مجتمع پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در شهر عسلویه و به فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر واقع شده است.

مجتمع پتروشیمی پردیـس تولید و عرضـه کننده محصولات آمونیـاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان به شمار می‌رود.

در حال حاضر ظرفیت اسمـی فاز اول و دوم این مجتمع سـالانه حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن اوره (کود شیمیایی) یک میلیون و ۳۶۰ هزار تن آمونیاک است که بیشتر اوره تولیدی و حدود ۱۵۰ هزار تن از آمونیاک تولیدی این مجتمع به خارج از کشور صادر می‌شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نشت راکتور اوره در پتروشیمی پردیس عسلویه

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات