امنیت کشور مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان است

امنیت کشور مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان است
بازدید 203 زمان 2017/05/02 کد خبر 6517

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حمید احدی در مراسم گرامیداشت روز جانباز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حمید احدی در مراسم گرامیداشت روز جانباز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: اگر امروز مردم میهن اسلامی بدون ترس از تهدیدات دشمنان زندگی می کنند، نتیجه رشادت ها و جوانمردی های جانبازان دلاور است.

سرپرست فرمانداری فردیس در ادامه، افزود: جانبازان با اهداء جسم و جان خود، امنیت و مصونیت را برای کشور و هموطنان خود به ارمغان آورده اند.

 وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور مرهون شهیدان و جانبازان است، عنوان کرد: شهدا و جانبازان برای برافراشته نگاه داشتن پرچم جمهوری اسلامی و همچنین برای حفظ خاک و ناموس خود تلاش کردند. 

احدی جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس و گنجینه تمام نشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی دانست و افزود: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و فرصت خوبی است تا با یاد آوری آن دوران پر افتخار، مروری بر رشادت های فرزندان این آب و خاک داشته باشیم. 

وی با اعلام اینکه روز جانباز از اهمیت والایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: روز جانباز به عنوان فرصت و بهانه ای مغتنم به منظور تجلیل و یادکرد از ایثارگری های اسطوره های صبر و مقاومت و ایثار محسوب می شود. 

این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز جانباز و اعیاد شعبانیه برگزار شد و در پایان مراسم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه امنیت کشور مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات