مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی را محقق می کند

مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی را محقق می کند
بازدید 590 زمان 2017/05/11 کد خبر 6773

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ عمران دوستی در نشست روشنگری و انتخاب اصلح در جمع استادان، کارکنان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ عمران دوستی در نشست روشنگری و انتخاب اصلح در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز جوان گفت: جوانان سرمایه های این مملکت بوده و دولت ها باید قدر این سرمایه های عظیم را بدانند.

وی افزود: در روز ۲۹ اردیبهشت ماه حادثه بزرگ سیاسی در کشور اتفاق خواهد افتاد و به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری در این انتخابات اولویت نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد.

سرهنگ دوستی سپس با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ۲ جبهه در حال جنگ با دشمنان نظام است. 

وی ادامه داد: در جبهه اول استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد و جبهه دوم جبهه لیبرال و سکولارهای داخلی است که هیچ اعتقادی به اصول انقلاب نداشته و دنبال ارتباط با آمریکا هستند و این جبهه در صدد تغییر اهداف اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه یک رأی مردم نیز در تثبیت نظام اسلامی نقش اساسی دارد؛ در عین حال اظهارکرد: تنها حضور کفایت نمی کند و از این رو حضور باید همراه با بصیرت باشد و رأیی که به صندوق می اندازید باید در جهت تقویت جایگاه رهبری باشد.

این سردار جبهه و جنگ همچنین با بیان اینکه مدیریت کلان کشور باید به دست مدیران توانمند و انقلابی سپرده شود؛ تأکید کرد: امام راحل(ره) دو امانت«ولایت فقیه» و «انقلاب اسلامی» را برای ما به یادگار گذاشتند و پشتیبانی مطلق از ولایت فقیه و فرمایشات رهبری و پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ماست.

دوستی اظهارکرد: تنها چالش پیش رو در کشور چالش اقتصادی است و از این رو کشور بودن اقتصاد مقاومتی رشد نمی کند و مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی را محقق می کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات