انعقاد تفاهم‌نامه همکاری عمومی و پدافند غیرعامل کردستان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری عمومی و پدافند غیرعامل کردستان
بازدید 170 زمان 2017/05/13 کد خبر 6803

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، «اسماعیل احمدی»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در نشستی مشترک با مدیرکل پدافند …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، «اسماعیل احمدی»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در نشستی مشترک با مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به نقش مطالعه در توسعه فرهنگی جامعه اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی نقس بسیار مهمی در پیشبرد و اهداف برنامه‌های کشور در حوزه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقوله پدافند غیرعامل در کشور مقوله شناخته شده‌ای نیست و بسیاری از مردم با آن آشنایی کافی ندارند، بنابراین می‌توان از ظرفیت کتابخانه‌ها به منظور معرفی آن به جامعه استفاده کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل با بهره‌گیری از کتاب و کتابخوانی و ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی را از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک برشمرد.

احمدی به تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی در تفاهم‌نامه مذکور اشاره کرد و گفت: کمک به برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل، استفاده از سالن‌های موجود در کتابخانه‌ها به‌منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی با منابع و کتاب‌های اهدایی از طرف اداره کل پدافند غیرعامل از جمله تعهدات این نهاد فرهنگی در تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و تعامل سازنده این دو نهاد از جمله دیگر تعهدات است.

وی هم‌چنین به تعهدات اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان در تفاهم‌نامه منعقد شده اشاره کرد و افزود: اهدای کتاب‌های مرتبط به موضوع پدافند غیرعامل به کتابخانه‌های عمومی، تأمین اقلام فرهنگی و جوایز مسابقات کتابخوانی هم‌چنین برگزاری نشست‌های کتابخوان از تعهدات درج شده در تفاهم‌نامه است.

احمدی تصریح کرد: مدت زمان اعتبار تفاهم‌نامه سه سال است و در صورت صلاحدید طرفین قابل تمدید خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان از کتابخانه عمومی شهید مطهری سنندج بازدید به عمل آورد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری عمومی و پدافند غیرعامل کردستان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات