دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی: در معرض تهدیدات سایبری هستیم

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی: در معرض تهدیدات سایبری هستیم
بازدید 96 زمان 2017/05/15 کد خبر 6882

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: ‘ما …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: ‘ما در معرض تهدیدات سایبری در سطح جهانی هستیم’. 

« یورام کوهین» رئیس سابق دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ( شاباک) پیشتر به تهدیدهای در زمینه سایبر اشاره و بر ضرورت تقویت همکاری اسرائیل با برخی کشورها که هدفشان در مقابله با هکرها یکسان است، تاکید کرده بود.

در همین خصوص، روزنامه صهیونیستی« هاآرتص» به نقل از یک مسئول ارشد رژیم اشغالگر اسرائیل فاش کرد که آدمیرال« مایکل راجرز» رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا سال گذشته به سرزمین های اشغالی فلسطین با هدف « تحکیم همکاری ها با یگان ۸۲۰۰ وابسته به شعبه امنیت نظامی اسرائیل» به طور محرمانه سفر کرد.

یگان «۸۲۰۰» اسرائیل یک واحد نظامی برای رصد تحولات فضای مجازی است که ماموریت آن نظارت، شنود و تهیه عکس و تصویر و کنترل تحرکات در فضای مجازی است.

هاآرتص به نقل از یک افسر ارشد درارتش صهیونیستی نوشت: اسرائیل در معرض حمله های سایبری ایران وحزب الله قرار دارد.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: همکاری بین آژانس امنیت ملی آمریکا ویگان ۸۲۰۰ مستمر و عمیق است و از چندین سال قبل آغاز شده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی: در معرض تهدیدات سایبری هستیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات