افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش

افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش
بازدید 186 زمان 2017/05/17 کد خبر 6944

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی ، عباس خلیل پور سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی ، عباس خلیل پور سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه حیات سازمانها به دانش ، آگاهی و مهارت های گوناگون و بروز وابسته است ، اظهار کرد : همه ساله دوره های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت های فردی و جمعی در مواجهه با خطرات احتمالی و آمادگی لازم  در واحدهای عملیاتی منطقه ساری برگزار می شود که در سال ۹۵  تعداد حدود ۷۸۰۰ نفر ساعت  دوره های مختلف آموزشی برای پیمانکاران ، رانندگان تانکر های سوخت و پرسنل شرکت برگزار شد.

عباس خلیل پور بیان کرد : در سال ۹۵ تعداد ۹۴ دوره در بخشهای  واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل ، ایمنی و آتش نشانی ، بهداشت و محیط زیست به همت واحد آموزش و ایمنی و بهداشت محیط زیست ( اچ اس ای ) در منطقه ساری برگزار شد و در این دوره ها گروه پیمانکار ، رانندگان نفتکش و کارکنان منطقه ساری شرکت کردند .

افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش

وی ادامه داد : هدف از آموزش رانندگان نفتکش ارتقاء سطح ایمنی و حفظ آمادگی و افزایش توانمندی آنها ، متمرکز بر آموزش رانندگی تدافعی ، مهارت های نوین رانندگی ، آموزش ایمنی و بهداشت محیط زیست ( اچ اس ای ) ، تشریح دستورالعمل های اچ اس ای و همچنین مسائل عمومی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران می باشد .

خلیل پور ضمن مهم دانستن ایمنی و بهداشت محیط زیست اذعان داشت : امروزه فلسفه اچ اس ای با نگرش نوین به مسائل بهداشتی ، ایمنی و محیطی در صنعت نفت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، سیاست های اتخاذ شده در این نگرش بر اساس ارتقاء سطح سلامتی کارکنان ، کاهش آثار نا مطلوب صنعت در محیط زیست ، افزایش آثار مثبت بر صنعت زیست ، افزایش ایمنی کارکنان ، تجهیزات و تاسیسات ، کاهش حوادث و آسیب های محیط های صنعتی به پایین ترین میزان ممکن از طریق آموزش به پرسنل میسر می شود .

افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش
وی هدف از آموزش به پیمانکاران را فراگرفتن اطلاعات ارزیابی خطرات محیط کار ، مقررات و آئین نامه های ایمنی ، مقابله با شرایط اضطراری ، آیین نامه های بهداشتی فردی و محیطی و کمک های اولیه دانست .

عباس خلیل پور تعداد نفر ساعت آموزش کارکنان منطقه ساری در سال ۹۵ را ۳۳۱۶ اعلام کرد و افزود : در سال ۹۵ برای رانندگان نفتکش در این منطقه ۴۰۷۶ نفر ساعت آموزشهای تخصصی و عمومی برگزار شد .

وی ادامه داد :  با توجه به حساسیت کار در تاسیساتهای عملیاتی مقدار ۴۰۴ نفر ساعت آموزش برای پیمانکاران در سال ۹۵ برگزار شد .

افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش
سخنگوی منطقه ساری اضافه کرد : با برنامه ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش ، درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود که منطقه ساری با برگزاری دوره های آموزشی مستمر ، متنوع و تخصصی اثر بخشی خوبی داشته است .

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه افزایش توانمندی عملیاتی منطقه ساری با ۷۸۰۰ نفر ساعت آموزش

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات