طی بیانیه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

طی بیانیه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد
بازدید 205 زمان 2017/05/18 کد خبر 6970

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از مردم جهت شرکت پرشور در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از مردم جهت شرکت پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت شریف ایران؛ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ی همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالار‌ترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی‌(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

این بیانیه تصریح کرده است: اکنون در آستانه‌ی دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مطمئن هستیم شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های گسترده‌ی گذشته، بار‌دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از تمامی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، شوراها و مردم که در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش دارند اعلام می‌دارد:

۱- صیانت و حراست از خون شهداء، آرمانهای امام راحل و انقلاب در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد و حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

۲- انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن‌مان به ارمغان خواهد آورد.

۳-  تلاش برای شناخت و انتخاب افراد اصلح، مسئولیتی شرعی و بزرگ است، و تلاش شما با نیت قرب الهی، مأجور و ان‌شاء الله پاداش دنیوی و اخروی خداوند را در پی خواهد داشت.

۴- تردیدی نیست حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بی‌شک کوتاهی، ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات، به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.

۵- از تمامی مسئولان برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور، بویژه نیروهای انتظامی و امنیتی که موجبات برگزاری با شکوه انتخابات را فراهم می کنند نیز  تشکر می‌نماییم.

اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی برای ملت انقلابی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره‌ی این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه طی بیانیه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات