ترامپ براساس نرم افزار تل آویو در خاورمیانه توطئه چینی می کند

ترامپ براساس نرم افزار تل آویو در خاورمیانه توطئه چینی می کند
بازدید 87 زمان 2017/05/20 کد خبر 6996

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدراضی نوری با اشاره به سفر خاورمیانه ای ترامپ گفت: توطئه های ایالات …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدراضی نوری با اشاره به سفر خاورمیانه ای ترامپ گفت: توطئه های ایالات متحده با توجه به رویکرد جنگ طلبانه همیشگی واشنگتن در جریان سفر رئیس جمهوری آمریکا تشدید شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا همواره برای پیشبرد اقدامات خصمانه طراحی شده در واشنگتن نیازمند بهانه بوده است، گفت: پس از شکست ادعای جعلی استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی شاهد طرح ادعای کوره های انسانی در سوریه هستیم.

وی با اشاره به ادعای وجود کوره در زندان حاشیه دمشق تصریح کرد: خط خبری خطرناکی علیه دمشق آغاز شده است که ترامپ تلاش می کند باتوجه به آن و تحریک افکار عمومی دنبال توجیه حمله به سوریه است.

راضی نوری گفت: نکته جالب اینجاست که در میان مزدوران سعودی در جنگ سوریه که تحت نظارت آمریکا در حال جنگ با دمشق هستند نیز شاهد اختلاف و درگیری هستیم.

وی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت اینجاست که ترامپ براساس طراحی نرم افزاری تل آویو در حال اجرای توطئه های زنجیره ای است که شامل نفوذ در برخی طیف های مقاومت نظیر حماس نیز می شود.

این نماینده مجلس دهم گفت: هدف اصلی توطئه های آمریکا تثبیت منافع نامشروع رژیم صهیونیستی و حمله به قلب جریان مقاومت است.

وی گفت:  شرایط امروز خاورمیانه باتوجه به رویکرد ترامپ و حضور در میان رهبران عرب خاورمیانه به گونه ای است که باید به شکلی هوشمند با آن مقابله کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ترامپ براساس نرم افزار تل آویو در خاورمیانه توطئه چینی می کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات