مردم با شناخت در انتخابات شرکت کنند/ انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است

مردم با شناخت در انتخابات شرکت کنند/ انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است
بازدید 122 زمان 2017/05/21 کد خبر 7054

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام‌خمینی(ره) در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
رهبر معظم انقلاب پس شرکت در انتخابات تاکید کردند: اولا خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاس‌گذاری می‌کنم، این نعمت بزرگی است.
ایشان تصریح کردند: بحمدلالله مردم ما هم شکرگذار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه توصیه من این است که مردم هر چه بیشتر شرکت کنند، خاطرنشان کردند: هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت و معتقدم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است، سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می‌کنند، به اهمیت این کار توجه کنند.
امام خامنه‌ای در ادامه اظهار داشتند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است، زیرا کسانی انتخاب می‌شوند که خدمات شهری و روستایی را یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند.
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه مردم با شناخت شرکت کنند و این توصیه من به آحاد مردم است، گفتند: از شما برادر عزیزمان و مسئولان صدا و سیما هم تشکر می‌کنم که زحمت‌می‌کشید و از حضرات خبرنگار هم تشکر می‌کنم که مسئول انجام کار مهم خبررسانی هستند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مردم با شناخت در انتخابات شرکت کنند/ انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات