کويت در آب‌هاي خليج فارس رزمايش دريايي برگزار مي‌کند

کويت در آب‌هاي خليج فارس رزمايش دريايي برگزار مي‌کند
بازدید 113 زمان 2017/05/23 کد خبر 7102

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، ارتش کويت اعلام کرد که اين رزمايش فردا و پس فردا در آبهاي …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، ارتش کويت اعلام کرد که اين رزمايش فردا و پس فردا در آبهاي خليج فارس و در ميدان ويژه تمرينات دريايي برپا مي گردد .

محدوده اين تمرينات جزاير قاروه و ام المرادم و در نزديکي مرزهاي آبي مشترک با عربستان مي باشد و نيروي دريايي کويت مواضع دشمن فرضي را با استفاده از تجهيزات خود هدف قرار مي دهد .

کويت هدف از افزايش حجم تمرينات و همکاري هاي نظامي و امنيتي با کشورهاي حوزه جنوبي خليج فارس را کسب آمادگي هرچه بيشتر براي مقابله با تهديدات گروه تروريستي داعش و ديگر گروههاي تروريستي عنوان کرده است.

مقامات کويتي همچنين با ابراز نگراني از تحولات منطقه و ادامه موج ناامني در عراق، درباره وقوع حوادث خرابکارانه و تروريستي در کشورشان هشدار داده اند. 

از سويي ديگر ‘خالد الدويسان’ سفير کويت در لندن با اشاره به شرايط پر چالش منطقه گفت که با توجه به اين تحولات کويت به دور از بازتاب اين رويدادها نيست و بايد آمادگي خود را براي مبارزه با داعش حفظ کند.

پيش از اين مقامات دولت کويت اعلام کرده بودند که نيروهاي نظامي اين کشور مرز مشترک با عراق را به دقت رصد مي کنند و براي مقابله با هرگونه اقدامات و يا نفوذ احتمالي گروه داعش آماده هستند . نيروهاي گارد ملي کويت نيز تمرينات گسترده اي را در منطقه نظامي ‘اديرع’ برگزار کردند تا سطح آمادگي خود را حفظ کنند. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه کويت در آب‌هاي خليج فارس رزمايش دريايي برگزار مي‌کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات