اصحاب رسانه تهدیدات جنگ نرم را در جامعه تبیین کنند

اصحاب رسانه تهدیدات جنگ نرم را در جامعه تبیین کنند
بازدید 122 زمان 2017/05/23 کد خبر 7130

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عبدالله جعفری در زنجان با اشاره به فرارسیدن روز پرشکوه سوم خرداد اظهار …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عبدالله جعفری در زنجان با اشاره به فرارسیدن روز پرشکوه سوم خرداد اظهار داشت: روز سوم خرداد به هیچ وجه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی افزود: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس به همه نشان دادند که شعار نمی‌­توانیم را باید همیشه از ذهن­‌ها پاک کرد، چون ایرانی می­‌تواند و این همه پیشرفت در کشور با شعار می‌توانیم به دست آمده است.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به از جان گذشتگی اصحاب رسانه در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: خبرنگاران، بسیجی‌وار در عملیات آزادسازی خرمشهر عمل کردند و لحظات سخت و نفس‌گیر را ثبت کردند تا عموم مردم فیلم­‌ها و لحظات آن موقع را تماشا کنند.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاری گفت: خبرنگاران در آن زمان رسالت خود را انجام دادند و جان خود را به خطر انداختند تا جوان­‌های امروز آن فیلم­‌ها را تماشا کنند و رشادت رزمندگان هم‌وطن خود را نظاره­‌گر باشند.

جعفری با اشاره به رسالت امروز خبرنگاران تاکید کرد: الگوی خبرنگاران کشور باید خبرنگاران دوران دفاع مقدس باشد، زیرا آنها با بصیرت به میدان­‌های نبرد رفتند و با تمام جان و قوا لحظات جنگ را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه سخن مقام معظم رهبری در مورد زنده نگه داشتن یاد شهدا خط مشی اقشار مختلف جامعه را مشخص می­‌کند، تصریح کرد: همه اقشار جامعه باید برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنند و اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در این حوزه فعالیت بیشتری کنند تا یاد شهدا همیشه در جامعه اسلامی حفظ شود.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: هنوز هم وقتی  تصاویر و فیلم­‌های زمان جنگ از رسانه ملی پخش می‌­شود برای مردم تازگی دارد چون خبرنگاران دفاع مقدس با عشق و زحمت فراوان آن لحظات را ثبت کردند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن و جنگ نرم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیار باید هوشیار باشند و وظیفه آگاه سازی و بیداری جامعه بر عهده آنها است و باید با قلم‌خود خانواده‌ها را بیدار ‌کنند.

جعفری با اشاره به تفاوت جنگ سخت و جنگ نرم تاکید کرد: در جنگ سخت کسی که مورد اصابت‌ گلوله دشمن قرار گیرد یا شهید می‌شود یا جانباز و عزت پیدا می‌کند اما در جنگ نرم کاملا متفاوت است و کسی که مورد اصابت گلوله دشمن قرار می‌گیرد کاملا نابود می‌شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه اصحاب رسانه تهدیدات جنگ نرم را در جامعه تبیین کنند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات