پیام فتح خرمشهر، هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان است

پیام فتح خرمشهر، هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان است
بازدید 186 زمان 2017/05/24 کد خبر 7150

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  سردار علیجان میرشکار روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آمل …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  سردار علیجان میرشکار روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آمل به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر ، افزود : خرمشهر در سایه پیوند امام و امت و تاسی از مکتب آزادی بخش اسلام و نیز ایمان، ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام از تصرف دشمنان خارج شد.

وی با تشریح چرایی حادث شدن جنگ تحمیلی و تصرف خرمشهر توسط دشمنان، گفت : با بروز و ظهور انقلاب اسلامی با شعار ‘نه شرقی نه غربی ‘، استکبار جهانی و دو قدرت شرق و غرب که تا آن زمان مقدرات جهان را تعیین می کردند، به مقابله با انقلاب اسلامی که الگوی جدیدی از اداره جامعه به دنیا معرفی کرد، برخاستند.

او ادامه داد : این قدرت ها با سه هدف تغییر ساختار نظام نوپای انقلاب اسلامی، تغییر در رفتار مسئولان آن و تلاش برای جلوگیری از صدور انقلاب به دیگر کشورهای جهان، انواع و اقسام توطئه ها، تحریم های سیاسی و اقتصادی ، ترور شخصیت های انقلاب، راه اندازی غائله های مختلف و درنهایت جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند.

میرشکار گفت : با وجود همه این توطئه ها و تحریم ها، درسایه پیوند امام و امت و تاسی از مکتب آزادی بخش و نیز ایمان، ایثار و فداکاری رزمندگان و ایستادگی آنان در برابر دشمن علاوه بر خنثی شدن توطئه ها و آزادسازی خرمشهر، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، به رخ جهانیان کشیده شد.

وی افزود: آزادسازی ۳۴ روزه خرمشهر در عملیات بیت المقدس، در برابر نیروهای پرشمار عراقی از قدرتی حکایت می کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد.

او ادامه داد : فتح خرمشهر، حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پا به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند.

این یادگار دوران جنگ تحمیلی با تاکید براینکه امروز پیام فتح خرمشهر نیز بیداری، هوشیاری و نهراسیدن از دشمن و توطئه های آن بویژه درحوزه جنگ نرم است، یادآورشد: ما باید در سایه دفاع از اسلام و ولایت ، خرمشهرهای دیگری در راستای پایمال کردن ومحو کردن اسرائیل وقدرت های زورگو دنیا باشیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پیام فتح خرمشهر، هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات