توسعه توان موشکی حق مسلم ماست

توسعه توان موشکی حق مسلم ماست
بازدید 457 زمان 2017/05/28 کد خبر 7304

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار «محمد اسماعیل کوثری» نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار «محمد اسماعیل کوثری» نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در خصوص تحریم‌هایی که اخیرا آمریکا به بهانه فعالیت‌های موشکی علیه ایران به تصویب رسانده‌ است، اظهار داشت: آمریکا با تصویب تحریم‌ها نخواهد توانست ما را از مسیری که انتخاب کرده‌ایم، باز دارد.

وی افزود: آمریکا از سال ۵۹ و پس از شکست مفتضحانه در طبس، ایران را محاصره اقتصادی کرد که اکنون عبارت «محاصره اقتصادی» به «تحریم‌های اقتصادی» تغییر یافته است. لذا تحریم موضوع جدیدی نیست و فعالیت‌های موشکی و حقوق بشر بهانه‌‌هایی برای اعمال تحریم هستند.

کوثری با بیان اینکه فعالیت موشکی ایران برای دفاع از مردم و سرزمین‌مان است، خاطرنشان کرد: توسعه توان دفاعی و موشکی حق قانونی و مسلم ماست و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم.

وی تصریح داشت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و بلکه جهانی تبدیل شده و فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه رشادت‌های مردم ایران به ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان انتقال یافته است؛ به همین دلیل آمریکایی‌ها عصبانی هستند و به بهانه‌های مختلف ما را تحریم می‌کنند.

نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشور باید به هوش باشند و در مقابل شیطان بزرگ، ایستادگی کنند چرا که آنان با بهانه‌های موشکی و حقوق بشر اعمال تحریم می‌کنند و با اعمال این تحریم‌ها و فشارها تلاش دارند تا ما فعالیت‌های موشکی را متوقف کنیم و آنگاه توان بازدارندگی و دفاعی خود را از دست بدهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه، اکنون موضوع تحریم‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای به فعالیت‌های موشکی و حقوق بشر تغییر یافته است، عنوان کرد: برجام نشان داد که طرف مقابل به وعده‌‌های خود وفادار نیست و آمریکا قابل اعتماد نمی‌باشد. دشمنان پس از توقف برخی فعالیت‌های هسته‌ای به دنبال تعطیلی فعالیت‌های موشکی هستند اما ما با قدرت به توسعه توان موشکی خود می‌پردازیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه توسعه توان موشکی حق مسلم ماست

سنا به تمدید ۱۰ساله تحریم‌های ایران رأی مثبت می‌دهد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه نقل از «هیل» نشریه کنگره آمریکا، سناتور جمهوری‌خواه «میچ مک‌کانل» روز چهارشنبه گفت که سنا به …

فقط دستورالعمل تحریم های ایران را «به‌روز» کردیم/ تحریم‌ها سرجایشان هستند

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، وزارت خزانه داری طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دستور العمل تازه این وزارت خانه درباره ایران …

پدافندغیرعامل گزارش مستمر از احتمال ترورهای بیولوژیکی را به کمیسیون امنیت ارائه می دهد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل،سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه شواهد برای وقوع ترور بیولوژیکی مطرح شده در سه پرونده مطرح …

آخرین اخبار و مقالات