ایمن‌سازی خط انتقال نفت شهدای تنگ فنی/دستگاه غبار سنج نصب شد

ایمن‌سازی خط انتقال نفت شهدای تنگ فنی/دستگاه غبار سنج نصب شد
بازدید 112 زمان 2017/06/06 کد خبر 7688

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهمن ابراهیم پور گفت: در طول ۴ ماه گذشته بیش از ۴۴ مورد …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهمن ابراهیم پور گفت: در طول ۴ ماه گذشته بیش از ۴۴ مورد پیگرانی در مرکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی انجام شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در این مرکز انجام شده است، گفت: ۳۰ مورد تغییر مسیر از خطوط خروجی شمال مرکز به سمت «برد اسبی» و «دره شهر» و بالعکس، اعلام نیاز تعمیراتی دستگاه ها و ۲۵۰ مورد صدور پرمیت به گروه های تعمیراتی برای رفع اشکالات، تخلیه منیفلد خط ۱۰/۱۴ بدون آلودگی و موارد زیست محیطی برای عملیات معکوس خط ۱۴ به ۱۰ اینچ شمال جنوب از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز است.

رئیس مرکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی پلدختر بر انتقال پایدار و ایمن با کمترین توقف و انتقال فرآورده با آزمایش و کیفیت مطلوب به مبانی خروجی تاکید کرد و از نصب دستگاه غبار سنج لیزری روی کانال فیلتر ورودی توربین ۳۰۱ برای اندازه گیری ذرات توسط واحد مکانیک خبر داد.

ابراهیم پور گفت: مانورهای آمادگی در مقابل حریق و پدافند غیر عامل نیز در طول ۴ ماه گذشته در مرکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی انجام شده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ایمن‌سازی خط انتقال نفت شهدای تنگ فنی/دستگاه غبار سنج نصب شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات