هیچ نوشیدنی از کشورهای عربی مجوز واردات به کشور ندارند

هیچ نوشیدنی از کشورهای عربی مجوز واردات به کشور ندارند
بازدید 111 زمان 2017/06/17 کد خبر 8038

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ سمیره صباح معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا دارو در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ سمیره صباح معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا دارو در پاسخ به اخباری مبنی بر واردات نوعی آبمیوه عربی به ایران، تاکید کرد: چندین سال است برای هیچ نوشیدنی‌ای از کشورهای عربی، به ویژه عربستان سعودی و امارات مجوز واردات صادر نشده است.

وی درباره «واردات نوعی نوشیدنی عربی به نام الخلیج و منتسب به یکی از وابستگان آل سعود» ضمن رد این موضوع افزود: حتی ۲ فرآورده نوشیدنی هم که از سالیان بسیار قبل مجوز داشته‌اند، دیگر موفق به اخذ مجوز جدید از این اداره کل نشده‌اند.

صباح بیان کرد: در خصوص این مورد خاص هم به صراحت اعلام می‌شود که نوشیدنی مذکور دارای مجوز نبوده و احتمال این که به صورت قاچاق وارد شده باشد، وجود دارد.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: فرصت را مغتنم شمرده و اعلام می‌داریم که سیاست‌های کلان سلامت و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، همواره سر لوحه فعالیت‌های سازمان غذا و دارو بوده و خواهد بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه هیچ نوشیدنی از کشورهای عربی مجوز واردات به کشور ندارند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات