دشمنان منطقه ای بدانند که تمامی حرکت های آنان زیر ذره بین سپاه پاسداران است

دشمنان منطقه ای بدانند که تمامی حرکت های آنان زیر ذره بین سپاه پاسداران است
بازدید 91 زمان 2017/06/20 کد خبر 8142

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، شاهرخ کناری به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست های تکفیری داعش در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، شاهرخ کناری به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و گفت: بعد از حادثه تروریستی تهران همه منتظر بودند که سپاه پاسداران ایران اسلامی جوابی محکم را به تروریست ها بدهد.

این حرکت قدرت ایران اسلامی را نشان داد

وی هدف و پیام اصلی این عملیات علیه تروریستهای صهونیزمی را قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه دانست و افزود:این عملیات یک پیام برای همه داشت که ایران مقتدارانه این توانمندی را دارد که هرکجا که احساس کند کسانی به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند از نقطه قدرت وارد شود و جواب یاوه گویی های برخی مزدوران و دست نشانده های منطقه ای آنها ر ا بدهد.

مدیر کل پدافند غیره عامل استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نگاه ایران در منطقه نگاه دوستی و امنیت است، بیان کرد:کشورهایی که امروز مهد تروریست هستند باید بدانند که ایران اسلامی نخواهد گذاشت تروریست ها در منطقه برای خودشان جولان دهد.

حرکت  موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست ها قابل تحسین است

کناری با تحسین از حرکت مقتدارنه سپاه پاسداران علیه تروریست های داعشی ،بیان کرد:هر ایرانی امروزبا هر تفکر سیاسی و فکری تحسین گوی این حرکت مقتدرانه نیروهای مقاومت بوده که نشان از وحدت و اقتدار همه مردم و گروههای سیاسی در مبارزه با تروریست است.

وی با بیان اینکه این حرکت فقط نقطه کوچکی از قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی علیه ترویست ها و دشمنان این ملت بود،تصریح کرد:ملت نشان داده است که هرکجا که بخواهد می تواند از منظر قدرت ضربه های سهمگین به دشمن وارد کند.

دفاع از مرزهای کشور به پشتوانه رزمنده های مقاومت به آنسوی مرزها رفته است

مدیر کل پدافند غیره عامل استان با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در منطقه خاورمیانه است، بیان کرد:ما امروز در آن سوی مرزها امنیت را برای کشور برقرار کرده ایم و نشان داده ایم که ما همیشه و هرکجا که دشمن بخواهد صدمه ای به ایران اسلامی وارد کنند سپاه مقتدرپاسداران ،بسیج و مسئولان ایران اسلامی در صحنه نبرد حضور دارند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمنان منطقه ای بدانند که تمامی حرکت های آنان زیر ذره بین سپاه پاسداران است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات