مولوی رحمانی: سیلی محکم سپاه به مواضع دشمن سبب شکوفایی و عزت اسلام شد

مولوی رحمانی: سیلی محکم سپاه به مواضع دشمن سبب شکوفایی و عزت اسلام شد
بازدید 147 زمان 2017/06/21 کد خبر 8202

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،مولوی رحمانی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،مولوی رحمانی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فاصله ده روزه از حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) که موجب به شهادت رسیدن ۱۸ تن از مردم و عوامل سپاه شده بود این حرکت را پاسخ داد.
وی افزود: با حمله موشکی سپاه توانستیم در این حرکت بزرگ و ارزشمند دشمن را سرکوب کرده و این اتفاق بزرگ را در ماه رمضان رقم زنیم و ما از این اتفاق و حرکت خوب سپاه خوشحالیم و سبب خرسندی ما شد.
عالم اهل سنت روستای آواز شهرستان درمیان گفت: به راستی این حرکت موشکی ایران سیلی محکمی به تروریست‌ها بود و سبب شکوفایی عزت اسلام شد همان گونه که رهبر انقلاب در سخنان خود به سیلی محکم بر دشمن اشاره کردند و در حقیقت این حمله انتقام به موقع و به جای محافظان امنیت کشور در قبال حوادث تروریستی در تهران بود.
رحمانی افزود: این پاسخ دندان شکن به معنای آن است که اگر تروریسم و حامیان داعش بخواهد حرکتی کنند با حملات موشکی ایران مواجه می‌شوند.
وی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همیشه حافظ کشور هستند اظهار داشت: این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود برای تروریست‌ها که قصد داشتند جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشانند.
عالم اهل سنت شهرستان درمیان گفت: تروریست‌ها بدانند اگر دوباره کوچک‌ترین حرکتی انجام دهند این بار با پاسخ کوبنده‌تر، محکم تر و قاطعانه‌تر نیروهای سپاه پاسداران ومردم ایران مواجه خواهند شد.
رحمانی افزود: پرتاب موشک به نقطه تجمع و مرکز فرماندهی داعش سیلی محکم به آنها و هشدار برای حامیان آنها است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مولوی رحمانی: سیلی محکم سپاه به مواضع دشمن سبب شکوفایی و عزت اسلام شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات