حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تسریع طرح تحریم‌های ایران

حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تسریع طرح تحریم‌های ایران
بازدید 99 زمان 2017/06/24 کد خبر 8242

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه گفت از تلاش‌ها برای پیشبرد …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه گفت از تلاش‌ها برای پیشبرد سریع طرح مربوط به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه و ایران حمایت می‌کند که سنا تقریباً با اجماع آن را تصویب کرد اما با مشکل آیین‌نامه‌ای در کاخ سفید روبه‌رو شده است.

رایان افزود: «اد رویس رئیس جمهوری‌خواه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان نشان داده خواستار حرکت سریع درخصوص این طرح است و ما نیز خواستار احترام به آن هستیم».

­طرح تحریم‌های ایران که شامل تحریم‌های جدید علیه روسیه نیز می‌باشد هفته گذشته با ۹۸ رأی موافق در برابر دو رأی مخالف در سنای آمریکا تصویب شد، اقدامی که می‌تواند باعث پیچیده شدن تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای برقراری روابط گرمتر با روسیه شود.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، این طرح باید در مجلس نمایندگان نیز به تصویب برسد و پس از آن نیز ترامپ آن را امضا کند تا به قانون تبدیل شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تسریع طرح تحریم‌های ایران

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات