نفوذ ایران در منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه

نفوذ ایران در منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه
بازدید 130 زمان 2017/06/25 کد خبر 8288

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی کوتاه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در رابطه با سخنان اخیر رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا نوشت:

مایک پومپئو، ریس سابق سازمان جاسوسی آمریکا در مصاحبه با شبکه MSNBC گفته است: «ایران نفوذی فراتر از شش یا هفت سال گذشته در منطقه داشته و در همه ‌جای خاورمیانه حضور دارد». ایشان پس از این اظهار نظر گفته که باید در مقابل ایران ایستاد.

باید از ایشان پرسید که آیا نفوذ ایران فکری و عاطفی است یا استعماری و زورگویانه؟ اگر این نفوذ، انتخاب خود مردم منطقه است، شما چرا می‌خواهید با فکر و انتخاب مردم مبارزه کنید؟ شما اگر از متجاوزان و پادشاهان قرون وسطایی منطقه و تجاوز آن‌ها به کشورهای همجوار حمایت نکرده و صادقانه با تروریسم مقابله کنید، مردم منطقه شما را هم دوست خواهند داشت. ایران همیشه طرفدار صلح، امنیت و برادری در منطقه بوده است. به شما توصیه می‌کنیم که به جای جنگ و تجاوز به دوستی با ملت‌ها روی بیاورید.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نفوذ ایران در منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات