آغاز نقشه آمریکا برای نابودی اسلام از ریاض/ دیگر نوبت نابودی آل سعود فرا رسیده است

آغاز نقشه آمریکا برای نابودی اسلام از ریاض/ دیگر نوبت نابودی آل سعود فرا رسیده است
بازدید 97 زمان 2017/07/01 کد خبر 8404

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  پس از جنجال‌های فراوانی که مواضع اتخاذ شده توسط زید حامد در خصوص …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  پس از جنجال‌های فراوانی که مواضع اتخاذ شده توسط زید حامد در خصوص شیعیان پاراچناری به وجود آورده بود وی در مصاحبه اختصاصی با نماینده خبرگزاری تسنیم مواضعش را شفاف کرد.

این تحلیلگر مشهور پاکستانی تصریح کرد: آخرین مرحله از نقشه شوم آمریکا برای تقسیم کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان از ریاض شروع شده است، به طور قطع پس از حادثه ۱۱سپتامبر این آخرین مرحله از نقشه آنهاست.

آمریکا تمام مسلمانان جهان را هدف گرفته وقصد نابودی آنان را دارد، وبر همین اساس قصد دارد نقشه جغرافیایی خاورمیانه را تغییر دهد.

در این راستا پس از کشورهای کوچک نوبت به ایران و عربستان خواهد رسید که قربانی نقشه آمریکا شوند.

زید حامد افزود اینک آمریکا به این نتیجه رسیده است که به جای حضور مستقیم با نظامیان خود در کشورهای اسلامی باید کاری کند که کشورهای اسلامی به جان هم بیفتند و یکدیگر را نابود کنند.

ایجاد گروههایی مانند «داعش، القاعده وتحریک طالبان پاکستان به همین دلیل است».

وی گفت: برای همه روشن است که آل سعود دست پرورده انگلیس است ولی آنان در حال حاضر به سوی یک اختلاف درونی پیش می‌روند، اینکه «محمد بن نایف» از ولیعهدی کنار گذاشته شده واکنون در حبس خانگی به سر می‌برد نشان از عمق اختلافات در میان حکام آل سعود است.

هرکجا در دنیای اسلام جنگی باشد عربستان در آن حضور دارد و از گروهی حمایت می‌کند، آنها بسیاری از حکومت‌های اسلامی را نابود کرده‌اند ولی این بار دیگر نوبت خود آنهاست.

آنان با ایران به جنگ پرداختند ولی قطر امتناع کرد، با قطر به جنگ پرداختند ولی ترکیه امتناع کرد، مشخص نیست حکام سعودی تا چه زمانی قصد دارند این روند را ادامه دهند.

پیش از این مواضع زید حامد در خصوص کشتار شیعیان پاراچنار با ابهاماتی همراه شد و باعث شد شیعیان واکنش‌های تندی علیه او انجام دهند.

وی پیش از این به اتهام همکاری با ایران مدتی در عربستان سعودی زندانی بوده است و درک خوبی از فضای حکومت آل سعود دارد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آغاز نقشه آمریکا برای نابودی اسلام از ریاض/ دیگر نوبت نابودی آل سعود فرا رسیده است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات