مقابله با جنگ نرم دشمن، عزم ملی دستگاه های اجرایی و فرهنگی را می طلبد

مقابله با جنگ نرم دشمن، عزم ملی دستگاه های اجرایی و فرهنگی را می طلبد
بازدید 82 زمان 2017/07/08 کد خبر 8624

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:مقابله با جنگ نرم دشمن، عزم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:مقابله با جنگ نرم دشمن، عزم ملی دستگاه های اجرایی و فرهنگی را می طلبد.

وی ادامه داد:مقابله اصولی با جنگ نرم دشمن در حوزه فضای مجازی عاملی مهم در ناکارآمد بودن تحرکات آنها بر علیه ارزش های دینی و معنوی ما خواهد بود.

وی ادامه داد:مسئولان اجرایی با حمایت از دستگاه های فرهنگی سطح کشور باید تلاش کنند که ارزش ها و آموزه های دینی را به معنای واقعی در بین آحاد جامعه نهادینه کنند و بدانند غفلت از مقوله فرهنگ صدمات غیر قابل جبرانی برای نسل جوان کشور به دنبال خواهد داشت. مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،اجرای گفتمانهای دینی با موضوعات مفید و اثر گذار را یکی از راهبرد های مهم تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج آموزه های دینی در سطح جامعه خاطر نشان کرد. حجت‌الاسلام مسعودی،برگزاری دوره های آموزشی ویژه روحانیون مستقر به منظور توسعه و ترویج آموزه های دینی در حوزه فضای مجازی را یکی دیگر از راهبردهای مهم تبلیغات اسلامی البرز در این زمینه یادآور شد. 

این مسئول فرهنگی،خاطر نشان کرد:هدف اصلی تبلیغات اسلامی جذب افراد جامعه به آموزه ها و مفاهیم ارزشمند دینی است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیست. وی گفت:تبلیغات اسلامی با بهرگیری از پتاسیل ۲۸۰۰ هیئت مذهبی شناسنامه دار،ثبت ۱۲۰۰ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام و اعزام آنها با توجه به مناسبت ها،استقرار بیش از ۸۰ روحانی مستقردر مناطق مختلف استان به‌ویژه روستاها،بهرگیری از توان ۱۰۰ موسسه قرآنی فعال، فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و قرآنی را در سطح این استان اجرا می‌کند.

مسئول ارشد سازمان تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:امروز جنگ نرم دشمن محدود به زمان و مکان خاصی نیست به همین منظور بهرگیری از شیوه های نوین در مبارزه با جنگ نرم دشمن می تواند آنها را از رسیدن به اهداف شوم خود که همان انحراف فکری و اخلاقی نسل جوان است مأیوس کند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولان اجرایی کشور توجه بیشتری در حمایت همه جانبه از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی اثرگذار دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ داشته باشند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مقابله با جنگ نرم دشمن، عزم ملی دستگاه های اجرایی و فرهنگی را می طلبد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات