امیر پوردستان: باید متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم

امیر پوردستان: باید متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم
بازدید 529 زمان 2017/07/17 کد خبر 8930

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور گفت‌وگو کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پدافند ارتش یک یگان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه‌های مختلف قابلیت‌ها و صلاحیت‌های خود را نشان داده است. گفت: اکنون با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه‌های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

پوردستان تاکید کرد: ولایت‌مداری و تعهد و تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر از شاخصه‌های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه امیر پوردستان: باید متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات