آمریکا در تقابل با ایران محکوم به شکست است

آمریکا در تقابل با ایران محکوم به شکست است
بازدید 146 زمان 2017/07/19 کد خبر 8970

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در یادواره ۴۰ شهید مسجد لیله القدر تهران …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در یادواره ۴۰ شهید مسجد لیله القدر تهران نو و شهدای منطقه شرق تهران افزود: آمریکا پس از موضوع هسته ای بر قدرت موشکی کشورمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمرکز کرده است اما ما کار خود را بدون توجه به حرف های آنها انجام می دهیم.

وی گفت: در هر بخش از فناوری های غیر نظامی که وزارتخانه ها و نهادهای کشور به آن نیازمند هستند مراکز تحقیقات سپاه و نیروی هوا و فضا آماده کمک به آنها برای حل مشکلشان و قطع وابستگی ها است.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: احاطه بر مسائل روز، تشخیص درست و انجام وظیفه انقلابی حرکت در راه شهیدان است .

سردار حاجی زاده با بیان اینکه توطئه های آمریکا و پیچیدگی آنها بیشتر از هر زمان دیگری است گفت: اکنون یکپارچگی ملت و ولایت فقیه که ارکان قدرت ایران هستند مورد هجمه قرار گرفته اند.

وی افزود: امروز دشمنان به وسیله فضای مجازی که ضریب نفوذ آن بسیار بیشتر از گذشته شده اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مورد تهاجم قرار داده اند و اگر هوشیار نباشیم ضربه خواهیم خورد.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پشتوانه حرکت های سیاسی و تعاملات باید توام با اقتدار باشد و اگر پشتیبانی قوی وجود نداشته باشد با دست خالی نمی توانیم به اهداف خود برسیم.

سردار حاجی زاده افزود: مشکل ها در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قابل حل است اگر از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

وی با اشاره به حمایت همه مردم و ارکان نظام اسلامی از حمله موشکی سپاه به داعش گفت: باید در همه امور این چنین یکپارچه باشیم.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت و دولت باید دست به دست هم دهند و مشکلات اقتصادی را حل کنند زیرا هر چه به اختلاف ها بیشتر دامن زده شود مشکلات بیشتر خواهد شد.

سردار حاجی زاده گفت: این همدلی باید از مسئولان آغاز و دولت در این زمینه پیش قدم شود.

وی افزود: به فناوری هایی دست یافته ایم که هزاران بار بیشتر از بخش نظامی پیچیدگی دارد.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مگر چند کشور در دنیا موشک نقطه زن، رادار، بمب هوشمند و هزاران سلاح و تسلیحات دیگر می سازند و ما در همه آنها خودکفا شده ایم.

سردار حاجی زاده افزود: امروز حتی یک پیچ نیز به ما نمی دهند و همه چیز را باید در داخل تولید کنیم و اکنون همه کارها در کشورمان شدنی است.

وی گفت: اکنون برخی کشورها پهباد تولید می کنند اما موتور و قطعات دیگر را از کشورهای دیگر می خرند و فقط یک بدنه می سازند و تجهیزات را روی آن سوار می کنند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برجام تجربه خوبی بود و دستگاه دیپلماسی تلاش خود را انجام داد اما اکنون می بینیم که غربی ها چه می کنند.

سردار حاجی زاده گفت: باید تلاش و از رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت محض کرد.

وی درباره عملیات لیله القدر سپاه و حمله موشکی به مراکز داعش در دیرالزور سوریه افزود: اگر سپاه قدس در عراق و سوریه حضور نداشت و حمایت مستشاری ما از این دو کشور نبود اکنون جنگ با داعش بجای هزار کیلومتر آن طرف تر در مرزهای ایران انجام می شد.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری افراد از کشورهای مختلف عضو داعش هستند گفت: در حمله موشکی سپاه به مراکز داعش اتباعی از چین نیز جزو کشته شدگان بودند.

سردار حاجی زاده افزود: درست است که سپاه در درگیری های مستقیم در سوریه و عراق حضور دارد و روزانه از اعضای داعش به هلاکت می رساند اما پاسخ حملات تروریستی حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی باید مقتدرانه داده می شد.

وی گفت: بر این اساس از طریق ستاد کل نیروی های مسلح گردش کاری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی تهیه شد و از ایشان تقاضا کردیم تعدادی از مراکز و عقبه داعش را در دیرالزور به وسیله موشک هدف قرار دهیم که رهبر معظم انقلاب در نیم خط پاسخ دادند موافقم اقدام شود اما افراد غیر نظامی کشته نشوند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از سپاه قدس نیز درخواست هدف کردیم که سردار سلیمانی بلافاصله ۶۰ هدف را برای ما مشخص کردند.

سردار حاجی زاده گفت: با توجه به اطراف برخی از اهداف که افراد غیر نظامی حضور داشتند به دقت بسیار اطلاعاتی نیاز داشتیم.

وی افزود: این عملیات کوچک بود اما کار به لحاظ کیفی ابر قدرتی بود و کار کوچکی نبود.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی که دیدیم ملت ایران از پرتاپ موشک ها خوشحال شدند گفتیم کاش بجای ۶ موشک ۶۰ موشک پرتاپ می کردیم.

سردار حاجی زاده افزود: این ثمره سه دهه تبعیت بی چون و چرای سپاه انقلاب اسلامی از مقام معظم رهبری است و یک شبه به دست نیامد.

وی گفت: در سال ۸۸ در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از گرفتن حکم فرماندهی هوا و فضای سپاه ایشان به نیروهای نظامی و بویژه به بنده فرمودند اولویت دقت موشک هاست.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در آن سال نمی دانستیم که قرار است روزی اهدافی را در دیرالزور با چنین دقتی منهدم کنیم اما رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را می دید.
سردار حاجی زاده گفت: چهار سال پیش نیز عملیاتی را بر ضد گروه های تکفیری انجام دادیم و زمانی که عکس ها محضر رهبر معظم انقلاب بردیم ایشان فرمودند چرا در این نقطه سر جنگی موشک ضعیف بوده است.

وی افزود: درباره فرمایشات معظم له مبنی بر اینکه اگر از رژیم صهیونیستی خطایی سر زند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم سپاه حتما حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ضریب نفوذ فضای مجازی گفت: این فضا آنقدر گسترده و سریع است که از ۶ موشک سپاه هنوز دو موشک روی لانچر بود که عملیات موشکی سپاه رسانه ای شد.

سردار حاجی زاده افزود: ما متعجب شدیم و زمانی که موضوع را بررسی کردیم متوجه شدیم مردم اطراف کرمانشاه با دیدن موشک ها آن را به سرعت در فضای مجازی منتشر کردند.

وی گفت: در عملیات لیله القدر زمانی که نخستین موشک اصابت کرد دیدیم از سه نقطه آتش بلند شده است و من به مسئولان این عملیات گفتم چرا سه موشک همزمان شلیک کرده اید اما آنها پاسخ دادند فقط یک موشک شلیک شده است.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پس از بررسی مشخص شد موشک روی تونل هایی که تکفیری ها حفر کرده اند وقرار گاه زیرزمینی آنها بوده و ما از این تونل ها و مسیر ها خبر نداشتیم اصابت کرده و آتش انفجار موشک از دهانه تونل ها بیرون زده بود.

سردار حاجی زاده گفت: تانکرهای سوختی نیز در محل اصابت موشک قرار داشت که پس از برخورد موشک سوخت آنها آتش گرفت و در داخل تونل ها سرازیر و آتش سوزی گسترش یافت.

وی افزود: در آن زمان گفتم خداوند می خواست انتقام خلبان اردنی را نیز که داعش زنده زنده در آتش سوزاند از داعشی ها بگیرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آمریکا در تقابل با ایران محکوم به شکست است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات