آتش در بندر کنگان تحت کنترل است

آتش در بندر کنگان تحت کنترل است
بازدید 131 زمان 2017/07/21 کد خبر 9010

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدمهدی بنچاری با بیان اینکه پس از وقوع آتش‌سوزی تمام امکانات بندری برای …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدمهدی بنچاری با بیان اینکه پس از وقوع آتش‌سوزی تمام امکانات بندری برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شد اظهار داشت: آتش‌سوزی از ساعت ۱۳:۴۵ در اسکله دو منظوره  صیادی و تجاری کنگان آغاز شد و پس از آن نیروهای امدادی از جمله تجهیزات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه برای مهار آتش اعزام شد.
وی با بیان اینکه تجهیزات امدادی بندری در اسکله کنگان مستقر شد گفت: برای مهار آتش و نجات آسیب دیدگان ناجی ۸ و ۱۸ به همراه یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف در محل حادثه مستقر شد و فعالیت‌های امدادی آنان در حال انجام است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند، تصریح کرد: عملیات اطفا آتش‌سوزی با تلاش شناورهای ناجی ۸ و ۱۸ و یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف و دیگر آتش‌نشانان در حال انجام است که آتش تحت کنترل در آمده ولی هنوز خاموش نشده است.
بنچاری با بیان اینکه رعایت ایمنی در شناورها امری مهم و الزامی است افزود: در مواقع بروز آتش در شناور باید امکانات ایمنی به ویژه اطفاء حریق فراهم باشد تا حادثه گسترش پیدا نکند.
وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است افزود: با روندی که در پیش است بزودی آتش اسکله بندر کنگان مهار می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: متاسفانه در این حادثه به برخی شناورها خسارت‌های قابل توجهی وارد شده است.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آتش در بندر کنگان تحت کنترل است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات