هکرها ۴۰۰ هزار حساب بانکی را در ایتالیا هک کردند

هکرها ۴۰۰ هزار حساب بانکی را در ایتالیا هک کردند
بازدید 525 زمان 2017/07/29 کد خبر 9230

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فرانسه از رم، بانک ایتالیایی یونی کردیت روز چهارشنبه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فرانسه از رم، بانک ایتالیایی یونی کردیت روز چهارشنبه اعلام کرد هکرها به حساب های حدود ۴۰۰ هزار مشتری این بانک در ایتالیا حمله کردند اما اطلاعات به سرقت رفته موجب تراکنش بدون مجوز نخواهد شد.

این گروه مالی در بیانیه ای اعلام کرد :« یونی کردیت در ایتالیا با نفوذ اطلاعاتی در بخش دادهای اطلاعاتی مشتریان برای وام ها مواجه شده است. این نفوذ از طریق یک شریک تجاری خارج از ایتالیا انجام شده است.»

موسسه مالی یونی کردیت تصریح کرد این اقدام در دو مرحله ، یک بار در سپتامبر-اکتبر ۲۰۱۶ و بار دیگر در ژوئن-ژوئیه ۲۰۱۷ انجام شده است. بانک ایتالیایی عقیده دارد اطلاعات حدود ۴۰۰ هزار نفر مورد سرقت قرار گرفته است.

این منبع تصریح کرد :«هیچ اطلاعاتی از قبیل رمزها که دسترسی به حساب های افراد را ممکن کند و یا از آن برای تراکنش مالی بدون مجوز استفاده شود،‌ به سرقت نرفته است.»

یونی کردیت تصریح کرد مقامات را در جریان این موضوع قرار داده و تدابیر لازم را برای جلوگیری از چنین نفوذ هایی اتخاذ کرده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه هکرها ۴۰۰ هزار حساب بانکی را در ایتالیا هک کردند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات