حضور روسای ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان شمالی در کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران

حضور روسای ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان شمالی در کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران
بازدید 129 زمان 2017/08/04 کد خبر 9375

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علی علیمردانی گفت: در این کارگاه ۷ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علی علیمردانی گفت: در این کارگاه ۷ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های زیرمجموعه این اداره کل مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که با شرکت روسای ادارات و فرماندار هر شهرستان در حال انجام است ایجاد آمادگی هرچه بهتر مدیران در برخورد با مواقع بحرانی و تمرین کار تیمی و گروهی است.

 علیمردانی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی در زمینه مباحث مدیریت آواربرداری، تشخیص هویت و مدیریت اجساد، امداد جاده‌ای و حمل و نقل، نقش هماهنگی و فرماندهی در مدیریت بحران آموزش‌های لازم توسط اساتید مجرب کشوری ارائه می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: این کارگاه در دو روز متوالی ۷ و ۸ مردادماه در حال برگزاری است  که در آن اساتید برجسته کشوری دکتر جوان رئیس پژوهشکده زلزله‌شناسی و دکتر کلانتری رئیس پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله کشور حضور دارند.

گفتنی است دوره‌های آموزشی تئوری در صبح‌ها و کارگاه‌های عملی و هم‌اندیشی نیز در عصرها برگزار می‌شوند. همچنین در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی که با معرفی شهرستان برتر و تجلیل از بحران یاران دستگاه‌های اجرایی همراه خواهد بود، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار معزز نیز حضور خواهند داشت.  

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه حضور روسای ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان شمالی در کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات