تولید گاز در پارس جنوبی ایمن‌تر می‌شود

تولید گاز در پارس جنوبی ایمن‌تر می‌شود
بازدید 82 زمان 2017/08/06 کد خبر 9414

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا نجومی، رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا نجومی، رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون مجتمع دارای بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی انسانی است، در مورد جزئیات آموزش‌های برگزار شده گفت: از آموزش‌های انجام شده ۱۳۷ هزار و ۵۳ نفر ساعت در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، ۳۸ هزار و ۱۲۳ نفر ساعت در بخش بهداشت، ۱۹ هزار و ۲۱۴ نفر ساعت در حوزه محیط زیست و ۲۴ هزار و ۶۳۵ نفر ساعت در زمینه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بوده است.

در ادامه به نفر ساعت دوره‌های برگزار شده در سه ماهه اول سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها نیز در بخش‌های مختلف برگزار شده که ۳۵ هزار و ۱۹ نفر ساعت در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی و ۶ هزار و ۱۴۰ نفر ساعت در بخش بهداشت بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۵۲ نفر ساعت در حوزه محیط زیست و ۹۶۴ نفر ساعت در بخش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آموزش انجام شده است.

به گفته نجومی در سه ماهه اول سال جاری در مجموع بیش از ۴۵ هزار و ۱۷۵ نفر ساعت آموزش در پالایشگاه‌های اول تا پنجم و پالایشگاه نهم انجام شده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تولید گاز در پارس جنوبی ایمن‌تر می‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات