فکرات افراطی و تکفیری امنیت ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند

فکرات افراطی و تکفیری امنیت ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند
بازدید 106 زمان 2017/08/09 کد خبر 9520

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس مجلس سنای پاکستان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس مجلس سنای پاکستان در حرم مطهر رضوی گفت: علاقه تاریخی مردم پاکستان به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) یکی از زمینه‌های اشتراک دو ملت ایران و پاکستان است.

وی افزود: حضور خیل عظیم زائران پاکستانی در حرم امام رضا(ع) را حضوری گرامی و مغتنم می‌دانیم و از این حضور بسیار استقبال می‌کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه باید برای تسهیل شرایط تشرف‌ زائران پاکستانی، بهبود رفاه و امنیت آنها، همکاری‌های خود را افزایش دهیم، گفت: می‌توان با ارتقاء زیر ساخت‌های سفر در بخش هوایی و زمینی، تعداد گردشگران پاکستانی را به مشهد و سایر شهرهای ایران افزایش داد.

وی افزود: مردم مسلمان یمن، مظلوم هستند و وظیفه هر مسلمانی حمایت از مظلوم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز کلیه ملت‌های مسلمان منطقه از آمریکا متنفرند و دخالت‌های نظامی آمریکا در پاکستان یکی از مصادیق دخالت این کشور در امور دیگر کشورها است‌.

وی با اشاره به اینکه آینده و سرنوشت هرکشوری توسط مردم آن کشور باید تعیین شود، افزود: از مواضع مجلس سنای پاکستان در جلوگیری از دخالت نظامی پاکستان در یمن قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: حفظ امنیت منطقه مسئله‌ای بسیار مهم و حیاتی است و باید از اشاعه تفکرات افراطی و تکفیری در جامعه اسلامی جلوگیری شود و بدانیم این تفکرات امنیت ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند.

وی افزود: ایران و پاکستان مناسبات و روابط نزدیک اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با یکدیگر دارند، اما این همکاری‌ها می‌تواند توسعه بیشتری بیابد؛ زمینه برای توسعه صنعت گردشگری و افزایش تبادل گردشگر با پاکستان کاملاً فراهم است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه فکرات افراطی و تکفیری امنیت ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات