شبکه اجتماعی ملی توسط دولت راه‌اندازی شود/ بستن شبکه‌های مجازی مدنظرمان نیست/ فضای مجازی باید ساماندهی شود

شبکه اجتماعی ملی توسط دولت راه‌اندازی شود/ بستن شبکه‌های مجازی مدنظرمان نیست/ فضای مجازی باید ساماندهی شود
بازدید 86 زمان 2017/08/09 کد خبر 9524

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام جعفر منتظری ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین همایش دادستان‎های عمومی انقلاب مراکز …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام جعفر منتظری ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین همایش دادستان‎های عمومی انقلاب مراکز استان‎ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه دادستان‎های مراکز استان‎ها هر چند وقت یک‌بار نیاز است، هماهنگی‎هایی به وجود بیاید.

وی درباره همایش دادستان‎های عمومی کشور در گرگان گفت: باید این همایش‎ها کاربردی شود و دستوراتی که نیاز است در کشور گرفته شود در سطح استان‎ها توسط دادستان‎های مراکز استان‎ها تدوین شود. باید یک سری از مسائل و اختیارات دادستان‎های استان‌ها هماهنگ و از سیاست واحدی برخوردار باشند.

منتظری با بیان اینکه هدف از این همایش ایجاد هماهنگی ‎لازم است، افزود: در بحث رفع گره‎های شبکه‌های مجازی بستن این شبکه‎ها مدنظر ما نیست و درصددیم که نظارت به این بستر را با همت دست‎اندرکاران فضای مجازی داشته باشیم.

وی یادآور شد: نظارت بر فضای مجازی جزء وظایف ما است و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و فضاهایی که امروز در کشور وجود دارد، باید ساماندهی شود. در دنیا یک خطوطی را برای استفاده از فضای مجازی تعیین می‎کنند و اجازه نمی‎دهند ارزش‎های کشورشان مورد تخریب قرار گیرد. به‌دنبال بستن فضای مجازی نیستیم و معتقد هستم باید ساماندهی شود و دولت باید تلاش کند شبکه اجتماعی ملی را راه‌اندازی کند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه شبکه اجتماعی ملی توسط دولت راه‌اندازی شود/ بستن شبکه‌های مجازی مدنظرمان نیست/ فضای مجازی باید ساماندهی شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات