تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه به فرماندارن تفویض شد

تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه به فرماندارن تفویض شد
بازدید 121 زمان 2017/08/21 کد خبر 9829

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید ابوالفضل احمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سبزوار با اشاره …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید ابوالفضل احمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه به فرماندارن محترم شهرستان‌ها تفویض شده است، افزود: در راستای تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌باشد، برای تسریع در پاسخگویی به طرح‌های توسعه مرتبط با کارگروه امور زیربنایی، تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه و انطباق آن با دستورالعمل مربوط به فرمانداران واگذار شده تا از طریق “پنجره واحد سرمایه‌گذاری”، اعلام نظر آنلاین انجام شود. وی همچنین ضرورت سطح‌بندی این طرح‎‌ها توسط مرجع صدور مجوز را برای اطمینان از رعایت ملاحظات پدافندغیرعامل دومین و آخریم مرحله رسیدگی برشمرد.

تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه به فرماندارن تفویض شد

احمدی با تشریح سند راهبردی و چارچوب نهادی پدافندغیرعامل استان، مهمترین انتظارات از شورای پدافندغیرعامل شهرستان را، استقرار نظام برنامه‌ریزی، تهیه طرح جامع پدافندغیرعامل شهرستان و ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و فعال‌سازی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور پایدار‌سازی و تداوم چرخه خدمات برشمرد. وی همچنین قابلیت‌ها و توانمندی‌های علمی سبزوار را به دلیل وجود چندین دانشگاه و مرکز آموزش عالی بسیار بالا دانست و گفت: این موجب می‌شود که توقع و انتظار استان از این شهرستان زیاد باشد و ما امیدواریم دانشگاه‌های این شهرستان در تولید دانش بومی، در کنار کارگروه‌های تخصصی شورای پدافندغیرعامل ایفای نقش نمایند.

احمدی شناسایی تهدیدات، سطح‌بندی دارایی‌ها، تمرکز بر تهیه طرح‌های پدافند برای دارایی‌های اولویت‌دار، توانمندسازی نیروی انسانی، تربیت مربی و استقرار نظام برنامه‌ریزی را از مهمترین اقدامات ضروری دستگاه‌ها در سطح شهرستان بر شمرد و خواهان اثرگذاری بیشتر کارگروه‌های تخصصی شد. در ادامه فرآیند مدیریت عملکرد طراحی شده در حوزه پدافندغیرعامل برای صدور کارنامه عملکرد چهارماهه در سطح استان، شهرستان‌ها و کارگروه‌های تخصصی و کمیته پدافندغیرعامل دستگاه نیز، تشریح شد.

گفتنی است در ابتدای جلسه،مهندس برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، مهمترین اقدامات انجام شده در سطح شهرستان در حوزه پدافندغیرعامل را تشریح نمودند. این جلسه با حضور کلیه اعضای شورای پدافندغیرعامل و مدیران و مسئولان ادارات، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی روز شنبه هفته گذاشته در محل دفتر فرماندار سبزوار برگزار شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تأیید مکان‌یابی طرح‌های توسعه به فرماندارن تفویض شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات