آشنایی با نرم افزارها و تکنولوژی های نوین جنگی در دستور کار ارتش

آشنایی با نرم افزارها و تکنولوژی های نوین جنگی در دستور کار ارتش
بازدید 100 زمان 2017/09/05 کد خبر 10331

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در حاشیه افتتاح …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در حاشیه افتتاح دفتر جذب، گزینش و استعدادیابی لشکر ۳۰ پیاده گرگان گفت: برای افزایش توان نظامی و قدرت دفاعی باید به تکنولوژی و علم روز و همچنین به تجربیات و داشته های داخلی کشور توجه کرد.
 
وی با بیان اینکه به زودی از چهره جدید نیروی زمینی ارتش در زمینه چالاکی، چابکی و قدرت دفاعی و تهاجمی رونمایی می شود، اظهار کرد: طی سال گذشته به دستاوردهای مهم نظامی و جنگ افزارهای خوبی دست یافته ایم که بنا داریم در هفته دفاع مقدس امسال بخشی از آنها را رونمایی کنیم.
 
امیر حیدری با اشاره به اهداف سفر به گلستان و بازدید از توان رزمی تیب ۲۳۰ شهیدمتاجی گفت: این دیدار با هدف اشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه فرماندهی محترم نیرو و همچنین بررسی میدانی نیازمندی ها و  رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان  و کارکنان خدوم و ممتاز انجام شده است.
 
وی افزود: از طرفی تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.
 
به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های آنان از جمله مهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران است و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آشنایی با نرم افزارها و تکنولوژی های نوین جنگی در دستور کار ارتش

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات