همایش تخصصی ارتقاء قدرت نرم نیروهای مسلح استان خوزستان امروز برگزار شد

همایش تخصصی ارتقاء قدرت نرم نیروهای مسلح استان خوزستان امروز برگزار شد
بازدید 122 زمان 2017/10/25 کد خبر 11412

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در این همایش که با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان فرمانده ارتش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در این همایش که با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان فرمانده ارتش و نیرو انتظامی و مسئولین استانی برگزار شد. 

سردار شاهوار پور ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در سالن افزود:این همایش جهت سطح فکری و بالا بردن  سطح هوشیاری نیروهای مسلح  در مقابله با جنگ های نرم است.

وی افزود :امروزه ما توانسته ایم ثابت کنیم که چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت همواره پیروز و سربلند بودیم و توانسته ایم در همه ی زمینه ها با این تهدیدات مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان  خاطر نشان کرد نمونه این عرصه همین مدافعان حریم ولایت هستن که توانسته اند جلوی نیروهای تکفیری را بگیرند و به دشمن این اجازه را ندهند که کوچکترین خطایی کنند.

در ادامه این همایش دکتر امینی  راهکارهای دشمن شناسی و استفاده از منابع قدرت نرم در حوزه های مختلف از جمله معنویت انقلابی ، فرهنگ مهدویت ، انتظار ، عاشورا ، ایمان و قران برای تقویت هر چه بیشتر این موضوعات مورد بررسی قرار داد.

 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه همایش تخصصی ارتقاء قدرت نرم نیروهای مسلح استان خوزستان امروز برگزار شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات