پدافند غیر عامل با استفاده از ظرفیت های هنری تببین می شود

پدافند غیر عامل با استفاده از ظرفیت های هنری تببین می شود
بازدید 189 زمان 2017/10/25 کد خبر 11426

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمد صفدریان، مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان با اشاره به برنامه هاي هفته …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمد صفدریان، مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان با اشاره به برنامه هاي هفته نكوداشت پدافند غيرعامل در اصفهان گفت: پدافند غیرعامل از نیازهای مهم جامعه است که نیاز به آگاه سازی مردم در این حوزه وجود دارد.
 
وی افزود: ظرفیت ها و لزوم توجه به پدافند غیر عامل با استفاده از ظرفیت های هنری برای مردم همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل تببین وتشریح می شود تا اینکه اطلاعات عمومی مردم نسبت به این موضوع مهم افزایش یابد.
 
صفدریان تبیین و تشریح برنامه های استان در خصوص پدافند غیرعامل در گذشته و بیان برنامه های آینده پدافند غیرعامل را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و اظهارداشت: هدف آگاهی بخشی به مردم و ارائه آموزش های تخصصی در خصوص پدافند غیرعامل و افزایش عملکرد در برابر بحران ها است.
 
وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در بخش های سایبری و شیمیایی و سایر بخش ها وجود دارد، تصریح کرد: حوزه های آسیب پذیر در استان اصفهان شناسایی شده و بر اساس پتانسیل ها برنامه ریزی شده و راهکارهای لازم برای مقابله با آسیب ها پیش بینی شده است.
 
مديركل پدافندغيرعامل استان اصفهان یادآورشد: دستگاه های اداری و خدماتی برای موفقیت در پدافند غیرعامل نیازمند بیش از بیش همکاری کنند و بر اساس کارگروه های تخصصی برنامه ریزی برای افزایش آمادگی و مقابله را داشته باشند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پدافند غیر عامل با استفاده از ظرفیت های هنری تببین می شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات