من بارها تاکید کرده ام تعمیر تجهیزات در روزهای تعطیل انجام نشود

من بارها تاکید کرده ام تعمیر تجهیزات در روزهای تعطیل انجام نشود
بازدید 134 زمان 2017/10/28 کد خبر 11481

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی بیژن نامدار زنگنه در مراسم بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در وزارت نفت ضمن …


من بارها تاکید کرده ام تعمیر تجهیزات در روزهای تعطیل انجام نشودپایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی بیژن نامدار زنگنه در مراسم بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در وزارت نفت ضمن تسلیت به مناسبت  جان باختن شماری از هموطنانمان در حادثه
پالایشگاه تهران بیان کرد: این حادثه به این دلیل رخ داده که من بارها تاکید کرده ام تعمیر تجهیزات در روزهای تعطیل انجام نشود.
نامدار زنگنه بر ضرورت اهمیت پدافند غیرعامل بویژه در حوزه انرژی و نفت و گاز تاکید کرد و گفت: ما باید امنیت را تا حد توان برای این حوزه های خطر آفرین بالا ببریم وزارت نفت همیشه بر ضرورت اهمیت به مسائل پدافندی در حوزه انرژی تاکید داشته است.
وزیر نفت ادامه داد: ما باید راهکارهای مصون سازی در برابر خطرات پدافندی را هر چه سریعتر گسترش دهیم . نیروهای بسیجی باید بسیجی گونه در این راه قدم بردارند و به یاری سایر نهادها در مسائل حوزه امنیت بروند.
در پایان این مراسم از کتابی در حوزه مسائل پدافندی و مصون سازی در برابر خطرات حوزه نفت گاز و انرژی رونمایی شد. همچنین تفاهم نامه ای در زمینه همکاری نیروهای بسیجی سازمانی با سازمان پدافند به امضا رسید.

انتهای پیام/

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه من بارها تاکید کرده ام تعمیر تجهیزات در روزهای تعطیل انجام نشود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات