ما نباید مانند دوران دفاع مقدس غافلگیر شویم

ما نباید مانند دوران دفاع مقدس غافلگیر شویم
بازدید 145 زمان 2017/10/30 کد خبر 11525

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایدار ملی سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروها مسلح در همایش ملی سازمان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایدار ملی سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروها مسلح در همایش ملی سازمان پدافند غیرعامل در سالن همایش های صدا و سیما گفت: پایان هشت سال جنگ تحمیلی پیام بسیار مهمی داشت اینکه ما در این دوران امکان تدوین برنامه های جامع و کامل برای مقابله با دشمن را نداشتیم اما در حال حاضر با بسیج شدن نیروها و ارائه راهبردهای لازم باید از قبل برای همه تهدیدات برنامه داشته باشیم.

سردار سرلشکر باقری ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی این است که بایستی به دفاع همه جانبه توجه شود و این موضوع بر اهمیت توجه به مسئله پدافند غیرعامل تاکید میکند.
رییس کل نیروهای مسلح گفت: ما نباید مانند دوران هشت سال دفاع مقدس غافلگیر شویم بلکه باید با توجه به عملکرد و آگاهی موجود در کشور به موقع در برابر تهدیدات تصمیم درست بگیریم.
وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که همواره با وجود تحریم ها انقلاب اسلامی در حال رشد است و هیچ یک از تصمیمات در مورد جنوب غرب آسیا بدون در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی میسر نیست و این به برکت خون شهدا و وجود رهبری دلسوز و ملتی شریف است.

در حال تکمیل…
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ما نباید مانند دوران دفاع مقدس غافلگیر شویم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات