دشمن به دنبال نفوذ در کشور است

دشمن به دنبال نفوذ در کشور است
بازدید 135 زمان 2017/11/26 کد خبر 12075

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله علی خاتمی امروز در برنامه شکوه مقاومت با تبریک هفته بسیج اظهار …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله علی خاتمی امروز در برنامه شکوه مقاومت با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: آینده‌نگری و دشمن شناسی حضرت امام(ره) سبب شد بسیج متسضعفین را تشکیل دهند.
وی افزود: سالروز تاسیس بسیج زودتر از دفاع مقدس است و همین موضوع نشان می‌دهد هدف از تشکیل بسیج مسائل بسیار بالاتری است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در این سال‌ها آثار و برکات بسیج را در کشور ایران مشاهده کرده‌ایم، گفت: بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج سازمان انعطاف پذیری است، گفت: این سازمان منحصرا نظامی نیست و در حوزه‌های دیگر مشغول تلاش و انجام وظیفه است.
خاتمی به حضور فعال بسیج در تمام عرصه‌ها اشاره و تصریح کرد: بسیج یک نهاد مقدس و کارآمد بوده و اگر نیاز باشد به مناطق زلزله زده اعزام می‌شود و یا اگر نیاز باشد در عرصه‌های علمی، سازندگی و دفاعی حاضر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم، گفت: باید هوشیار، آگاه و با وحدت کامل پشت رهبر معظم انقلاب بایستیم.
امام‌جمعه زنجان به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان در روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند آماده بودن در مقابل دشمنان را از قرآن کریم آموخته‌ایم و باید از آمادگی بالایی برخوردار باشیم تا دشمن اجازه تجاوز پیدا نکند.
وی تصریح کرد: اگر آمریکا فقط یک درصد احتمال پیروزی در جنگ با ایران را به خود میداد مطمئن باشید به ایران حمله نظامی انجام میداد و درنگ نمی‌کرد.
خاتمی با بیان اینکه بعد از ۳۹ سال ایران به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است، عنوان کرد: بدون حضور ایران هیچ تحولی در منطقه دوام پیدا نمی‌کند و این موضوع را دشمن به خوبی درک کرده است.
وی تاکید کرد: دشمن به دنبال نفوذ به ایران است تا نقشه‌های خود را علیه ایران عملی کند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات