اصحاب هنر و رسانه حرکت زیرپوستی دشمن در جنگ نرم را مهار کنند

اصحاب هنر و رسانه حرکت زیرپوستی دشمن در جنگ نرم را مهار کنند
بازدید 89 زمان 2017/12/11 کد خبر 12423

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، فاطمه قربان جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس، در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، فاطمه قربان جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس، در نشست شورای راهبردی این سازمان در استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر نهضت عاشورا امروز در میان اقشار مختلف جامعه و فراتر از گرایش‌ها و سلایق زنده و پابرجا است، دلیل آن پیوست بودن حضرت زینب(س) به این قیام است.
وی افزود: امروز وظیفه هر بانوی انقلابی ادامه همان رسالت حضرت زینب(س) بر حسب توانمندی است تا این فرهنگ زنده نگه‌داشته شود. 
قربان بیان کرد: امروز جنگ نرم حرکت زیرپوستی بر روی تفکر و اندیشه افراد دارد که تأثیر این نوع جنگ بیشتر از جنگ سخت است. 
این مسئول ادامه داد: همچنین دشمن تلاش می‌کند با نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام به اهداف خود دست یابد که دلیل این رویکرد ترس و واهمه آن‌ها از تفکر انقلابی و اسلام واقعی و تلاش برای مهار آن است. 
جانشین سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وظیفه هنرمندان این است که زیبایی‌های اسلام، انقلاب و دوره‌های مختلف از جمله دفاع مقدس را به تصویر بکشند. 
قربان در پایان تأکید کرد: تغییر قلم هنرمندان و نویسندگان و اصحاب رسانه انقلابی به سمتی که رغبت جوانان به آن‌سو است، امری لازم برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان امروز است. 
در ادامه این نشست که با حضور نویسندگان، نخبگان و پژوهشگران و بانوان فعال دفاع مقدس استان برگزار شد، تعدادی از نویسندگان و نخبگان فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه اصحاب هنر و رسانه حرکت زیرپوستی دشمن در جنگ نرم را مهار کنند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات