زارعی: فتنه ۸۸ مهمترین جریان سازماندهی شده برای براندازی نظام بود

زارعی: فتنه ۸۸ مهمترین جریان سازماندهی شده برای براندازی نظام بود
بازدید 99 زمان 2017/12/30 کد خبر 12883

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی اصغر زارعی در نشست بصیرتی مبارزه با فتنه آمریکایی صیهونیستی در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی اصغر زارعی در نشست بصیرتی مبارزه با فتنه آمریکایی صیهونیستی در مسجد الهادی(ع) رشت با تسلیت ایام شهادت حضرت معصومه‌(س) و گرامیداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت: بر مبنای آیات قرآن کریم امتحان الهی برای تمامی انسان‌ها در حوزه‌های فردی و اجتماعی یک امر بی‌بدیل است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه توجه به تاریخ گذشتگان یکی از مهم‌ترین فلسفه رسیدن به موفقیت است گفت: در تمامی طول تاریخ، یادگیری، تربیت و تجربه همواره عاملی مهم برای رسیدن به اهداف و موفقیت محسوب می‌شود.

زارعی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در فتنه‌ها سربلند بوده و در آزمایشات موفق  ظاهر شویم باید از تاریخ درس بگیریم تاکید کرد: اگر به سادگی و با استدلالی نامناسب و گذرا از فتنه یاد کنیم به‌طور حتم با آسیب مواجه می‌شویم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند با گذشت زمان سخن از فتنه ۸۸ کاری نادرست است خاطرنشان کرد: بازخوانی آموزه‌ها و وقایع تاریخی اسلام بیانگر این است که باید همواره از اتفاقات مهم تاریخ با فلسفه عبرت، درس آموزی کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای با ادعای روشنفکری جریان فکری مردم را به دست گرفته و در مراودات متعددی با سفارت انگلیس هستند بیان کرد: عده‌ای در تحولات تاریخ ایران اسلامی از دشمن شناسی غفلت کرده و نسبت به انگلیس حسن ظن پیدا کردند.

زارعی با تاکید بر اینکه غفلت در دشمن‌شناسی، کشور را بیش از ۵۰ سال از مسیر آزادیخواهی، دولتخواهی و اسلام واقعی دور کرد افزود: در جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت، انگلیس اقدامات گسترده‌ای انجام داد و با ایجاد چاه‌های نفت در کشور سرمایه این کشور را به غارت برد.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه انگلیس پس از ایران این اقدام را در امارات و عراق نیز دنبال کرد تصریح کرد: دنیا به نفت وابسته است و این وابستگی در غرب بیش از کشورهای شرقی وجود دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ۲۲ تا ۲۵ درصد نفت و گاز تولیدی کل دنیا در آمریکا مصرف می‌شود خاطرنشان کرد: مصدق دشمن را گم کرد و اعتماد به آمریکا از بزرگترین اشتباهات زندگی وی بود که او را به نابودی کشاند.

زارعی با تاکید بر اینکه یکی از ابعاد بزرگ  استقلال در کشور فروش و تولید نفت با تصمیم خود کشور است خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از بزرگترین نعمات تاریخی دنیای اسلام و اندیشمندی کم‌نظیر در جهان است که استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه ایران بیش از ۲۰۰ سال است که با کشورهای امریکا و انگلیس دچار مشکل است افزود: تمامی بزرگنمایی اقتصادی آمریکا از توانمندی‌های نفت و گاز در  منطقه منشاء می‌گیرد و از این حیث، تحولات منطقه برای استکبار حائز اهمیت است.

 زارعی با بیان اینکه کشورهای غربی از ۲۵ سال قبل از انقلاب، معادن و ذخایر معدنی کشور را مورد مطالعات قرار دادند و از این منابع آگاهی دارند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با شناختن دشمنان، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را اساس انقلاب قرار داد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افرادی در کشور ملی شدن صنعت نفت را ناممکن می‌دانستند تصریح کرد: بیش از ۴۰ سال است که صنعت نفت روی پای خود ایستاده و کشور در حوزه‌های دفاعی و موشکی توسعه گسترده‌ای یافته است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی آمریکا برای صدور نفت ایران به مناطق مختلف جهان تصمیم‌گیری می‌کرد تاکید کرد: امام خمینی(ره) با شناسایی دشمن، ملت و کشور اسلامی ایران را در مسیر درست قرار داد .

وی با بیان اینکه دشمن با ملت ایران و امام خمینی(ره) همواره به‌طور خصمانه رفتار کرده و برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی از تمامی ظرفیت‌های دنیای غرب بهره‌ برده است بیان کرد: آمریکا و انگلیس پس از دوران دفاع مقدس با انقلاب فرهنگی باورهای نسل جوان را مورد تهاجم قرار دادند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اردبیهشت سال ۸۸ اوباما نامه‌ای را به مقام معظم رهبری ارسال کرد افزود: در این نامه بحث توقف اقدامات و تحقیقات هسته‌ای ایران اسلامی بیان شده بود زیرا دشمن به توانمندی جوانان ایران اسلامی واقف بود.

زارعی با بیان اینکه ایران اسلامی در سال ۸۸ در اوج اقتدار سیاسی بود و انقلاب در فضای منطقه توسعه یافته بود بیان کرد: در سال ۸۸  دیدگاه آمریکا این بود که اگر تحقیقات هسته‌ای ایران کند شود آنها زمان و فرصت بیشتری را برای مقابله با ایران اسلامی به‌دست می‌آورند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا ادامه روند مذاکرات هسته‌ای را به پس از انتخابات سال ۸۸ موکول کرد و این امر بیانگر این است که آمریکایی‌ها برای انتخابات سال ۸۸ ایران اسلامی توطئه داشتند تصریح کرد: عوامل داخلی، تشدیدکننده تحولات و تشویش اذهان عمومی در روز انتخابات سال ۸۸ بودند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه هنوز ابعاد گسترده فتنه ۸۸ به‌درستی برای ملت ایران شناخته نشده است خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ مهمترین واقعه دلخراش، ناگوار و سازماندهی شده عوامل داخلی و خارجی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه بیان شعار در خصوص افراد ارشد نظام و حمله به اصل نظام در فتنه ۸۸ نشان از دست شوم دشمن داشت تصریح کرد: غیرت مردم و ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ جوشید و فتنه را با آن ابعاد گسترده خاموش ساخت.

زارعی با بیان اینکه اینکه ملت اسلامی به دلیل مشکلات معیشتی ساختار نظام اسلامی را خدشه‌دار نمی‌کنند خاطرنشان کرد: حماسه آفرینی ۸ دی ماه سال ۸۸ از سوی مردم استان گیلان  بیانگر بصیرت، ولایتمداری و پشتیبانی همه جانبه از نظام است.

وی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ آزمایشی برای ملت ایران اسلامی و مسئولان بود و در این فتنه تمامی ملت و مسئولان نظام اسلامی آزمایش و آزمون شدند بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ایجاد فتنه ۸۸ نقش آفرینان اصلی بودند و عوامل داخلی به دشمنان کمک‌ کردند.

وی با اشاره به اعتراضات متعدد مردم در شهرستان‌های مختلف کشور به‌دلیل مشکلات اقتصادی و احتمال افزایش حامل‌های انرژی گفت: کشور ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصادی دارد و باز کردن مرزهای ایران به‌سوی کالاهای خارجی اقدامی نادرست در راستای معیشت اقتصادی است.

زارعی با بیان اینکه پیوستن به برخی از پیمان‌های بین‌المللی برای ایران اسلامی جایز نیست تصریح کرد: کشور در برجام مخالف مذاکره نبود بلکه ایرادات گسترده بر محتوای این مذاکرات وارد بود و تیم‌مذاکرات هسته‌ای کشور در انعقاد برجام عجله کردند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محتوای مذاکرات هسته‌ای در توافق برجام با ایرادات گسترده‌ای مواجه بود خاطرنشان کرد: با توجه به این ایرادات در تفاهم‌نامه برجام هیچ امتیاز مطلوب و اثرگذاری برای ملت ایران حاصل نشد.

زارعی با اشاره به اینکه روش مذاکرات در خصوص برجام و مفاد آن نادرست بوده و  آمریکا تشنه این توافق بود تصریح کرد: آمریکایی‌ در توافق برجام به‌دنبال سقوط انقلاب و نابودی تمامی تسلیحات علمی، موشکی و هسته‌ای ایران بودند.

وی با بیان اینکه فتنه باعث شد تا سران آمریکا اعتراف کنند که نابودی ایران در فتنه ۸۸ حتمی بود و به نتیجه نرسیدن این فتنه برای آنها یک شوک بزرگ محسوب می‌شد گفت: دشمن اعتراف کرد که در فتنه ۸۸ با اطلاعات غلط در کشور مواجه شده و این اطلاعات غلط مانع از تحقق یافتن فتنه در کشور بوده است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه اگر در دشمن‌شناسی به مشکل بر بخوریم دچار نابودی می‌شویم خاطرنشان کرد: برخی با اقدامات نادرست در حوزه معیشتی و اقتصادی مردم به اعتراضات اقتصادی مردم در کشور دامن می‌زنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واردات محصولات تولیدی داخل کشور مانند میوه و برنج و افزایش قیمت حامل‌های انرژی اقدامی نادرست در راستای ایجاد نارضایتی و اعتراض در کشور است.

زارعی با اشاره به اینکه همواره باید به یاد داشته باشیم که انگلیس و آمریکا از قدرت جمهوری اسلامی ایران هراس دارند تاکید کرد: امروز قدرت ایران اسلامی از خارج مرزها یک ابر قدرت در دنیا محسوب شده و این قدرت به دنیا اثبات شده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب امروز نه تنها از سوی ایران اسلامی بلکه از سوی تمامی دنیای اسلام تحت فشار است تاکید کرد: امروز ایجاد دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اسلامی در تمامی نقاط دنیا فراگیر شده و این پدیده دنیای غرب را به هراس انداخته است.

 جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز پیام انقلاب و ملت جمهوری اسلامی ایران به دنیا صادر شده و دنیای غرب از این رو به کشور فشار می‌آورد افزود: آمریکایی‌ها با دیدن چشمه کوچکی از انبارها و تاسیسات موشکی ایران اسلامی به وحشت افتاده و به لرزه می‌افتند.

 نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا می‌داند که ایران اسلامی با تکیه بر توانایی‌های انقلاب می‌تواند دنیا را فتح کند تصریح کرد: با روشنگری و آگاهی باید نفرت و دشمنی ملت ایران اسلامی روز به روز نسبت به استکبار و آمریکا افزایش پیدا کند.

 جانشین سازمان پدافند غیرعامل با بیان  اینکه همه ساله با بزرگداشت حماسه تاریخی ۹ دی باید جوانان و نسل آینده ایران اسلامی با ابعاد گسترده این فتنه آشنا کنیم خاطرنشان کرد: اهداف ملت ایران از نابودی فتنه پاسداری از نظام انقلاب، اسلام و گوش‌فرا دادن به بیانات مقام معظم رهبری است.

زارعی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب چراغ راهنمای اسلام هستند بیان کرد: دنیا به نظر، تفکر وعلم جوانان ایران اسلامی نیارمند است و ملت ایران اسلامی به‌واسطه بصیرت خود غیرتمندانه در ۹ دی ۸۸ فتنه را نابود کردند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه فتنه تمام شدنی نیست و دشمنان همواره در حال توطئه و فتنه‌گری در قبال ملت ایران اسلامی هستند خاطرنشان‌کرد: ملت ایران با بصیرت و ولایتمداری باید در مقابل تمامی فتنه‌های دشمن ایستادگی کنند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه زارعی: فتنه ۸۸ مهمترین جریان سازماندهی شده برای براندازی نظام بود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات