وزارت خارجه روسیه به مداخلات خارجی در امور داخلی ایران واکنش نشان داد

وزارت خارجه روسیه به مداخلات خارجی در امور داخلی ایران واکنش نشان داد
بازدید 82 زمان 2018/01/02 کد خبر 12953

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، به موضع‌گیری‌های اخیر واشنگتن پس از اغتشاشات …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، به موضع‌گیری‌های اخیر واشنگتن پس از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران واکنش نشان داد.
 وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو حوادث ایران را امور داخلی این کشور می داند و هر گونه دخالت خارجی در ایران موجب بی ثباتی در این کشور می شود و غیرقابل قبول است.
در پی اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، آمریکا بار دیگر همانند فتنه ۸۸ این ناآرامی‌ها را بهانه‌ای برای مداخله در امور داخلی ایران و پیشبرد اهداف کلان خود در قبال کشورمان قرار داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توئیت مداخله جویانه خود درباره مسائل داخلی ایران، با توهینی آشکار، ملت ایران را «گرسنه» خطاب کرد.
نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز که همواره ایران را به بهانه‌های واهی به حمایت از تروریسم متهم می‌کند، شب گذشته در پیامی با اغتشاش‌گران ابراز همبستگی کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه وزارت خارجه روسیه به مداخلات خارجی در امور داخلی ایران واکنش نشان داد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات