پیش بینی ۶۹ دوره آموزشی پدافندغیرعامل برای فرهنگیان آذربایجان شرقی

پیش بینی ۶۹ دوره آموزشی پدافندغیرعامل برای فرهنگیان آذربایجان شرقی
بازدید 632 زمان 2016/10/23 کد خبر 1808

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، صمد صمدیان در همایش پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان به صورت پایلوت استانی در هنرستان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، صمد صمدیان در همایش پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان به صورت پایلوت استانی در هنرستان امام صادق (ع) ناحیه یک تبریز اظهار داشت: این هفته در واقع مرور بر کارهای انجام شده در گذشته و بیان کارهای پیش رو در راستای تحکیم مولفه های پدافند غیرعامل بعنوان بزرگترین امیدواری نظام جمهوری اسلام می باشد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرروش استان خاطر نشان شد: در جامعه دو نوع تهدید که یکی از حوادق طبیعی و غیرمترقبه ناشی می شود و دیگری درگسری نظامی دو نیرو یا کشور می باشد که پدافند عامل و غیرعامل بر این دو نوع تعریف می شود.
صمدیان با بیان اینکه پدافند غیرعامل اقدامات بدون صلاح برای مقابله با تهدیدات است،افزود: ما باید با آموزش های لازم و آگاه سازی مناسب آسیب پذیری مردم و افزایش پایداری در مواچهه با این تهدید ها را رقم بزنیم.
وی متذکر شد: تهدید هایی از نوع سایبری دارای مولفه های تغییر پذیر و پویا هستند و امروزه تحریم های اقتصادی از این نوع می باشد که تاکید مقام معظم رهبری بر نامگذاری سال بعنوان اقتصاد مقاوتی،اقدام و عمل روش مبارزه با آن بشمار می آید.
معاون مدیر کل به بحث ایران هراسی دشمن در جهان اشاره کرد و افزود: توسعه پایدار بدون امنیت بی معنی است و پدافند عامل و غیرعامل باید در کنار هم اتفاق بیافتند تا بتوانیم از فرهنگ و ارزش های ملی و رسم و رسوم و تمدن خود دفاع کنیم.
صمدیان اذعان داشت: از دیگر اقدامات جدی دشمن ایجاد ناامیدی در مردم است  که در سال های اخیر دولت یازدهم با تدبیر و امید که یکی از آموزه های مهم دینی است، توانست تورم را کنترل کرده و جلوی این تهدیدات را بگیرد.
معاون پژوهش آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه کرد و  یادآور شد: در سال ۹۴ ۳۸ عنوان دوره برای ۳۲ هزار و ۲۶۵ نفر و به بیانی دیگر ۵۴۹ هزار نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل برگزار شد.
وی اظهار داشت: برای امسال ۶۹ دوره آموزشی پیش بینی شده که با اجرای آن یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت با آموزه های پدافند غیرعامل و نحوه انتقال آن به دانش آموزان آشنا می شوند.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پیش بینی ۶۹ دوره آموزشی پدافندغیرعامل برای فرهنگیان آذربایجان شرقی

حفاظت از سلامت مردم مهمترین راهبرد پدافند زیستی است

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، محمدصادق طهماسبی در نشست آموزشی پدافند غیرعامل زیستی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل ابعاد گوناگونی …

مدیرکل مدیریت بحران منابع آب:سیل بالاترین خسارت طبیعی را در ایران دارد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سیف الله آقابیگی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی تبیین نظام نامه مدیریت سیلاب در تبریز …

ایران هرگز در این چند سال سیمای یک اقتصاد تحریم شده را نداشت

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملسردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و …

ایمنی سازی ساختمان ها در برابر زلزله مورد توجه قرار بگیرد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سیامک سلیمانی  ظهر چهارشنبه در کارگروه پدافند غیرعامل اظهار داشت: برنامه های فناوری اطلاعات و ارتباطات …

آخرین اخبار و مقالات