رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جهادی است

رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جهادی است
بازدید 682 زمان 2016/11/26 کد خبر 2722

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار سرتیپ پاسدار رضا احمدی میانجی روز جمعه در یادواره ۲۰ شهید روستای سنوی شهرستان گناباد …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار سرتیپ پاسدار رضا احمدی میانجی روز جمعه در یادواره ۲۰ شهید روستای سنوی شهرستان گناباد افزود: باید با همان روحیه جهادی دفاع از سرحدات کشور در دوران دفاع مقدس وارد عرصه اقتصادی شد و برای رفع تنگناهای این بخش تلاش کرد.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته از جمله از سال ۱۳۸۰ تاکنون همواره بر توجه مسئولان ذیربط نسبت به کاهش معضل بیکاری و رفع موانع اشتغال تاکید داشته و در پنج سال گذشته نیز توجه به ظرفیتهای اقتصادی داخلی را از مولفه های مهم موفقیت در این عرصه برشمردند.
وی گفت: امروز همه مسئولان و مردم از جمله بسیجیان باید با روحیه جهادی از تمام ظرفیت ها برای کاهش مشکلات اقتصادی بهره بگیرند و تمام توان کشور در این زمینه بسیج شود.
سردار احمدی میانجی افزود: یکی از خواسته های شهدا و امام راحل از جامعه تبعیت از ولایت فقیه است چرا که هر زمانی که مردم به منویات رهبری عمل کردند کشور در آن عرصه به پیروزی و دستاوردهای عظیم دست یافت که از مصادیق بارز آن می توان به موفقیت در حوزه های انرژی هسته ای، توان موشکی و سازندگی اشاره کرد.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جهادی است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات