روی تمام پیام رسان‌های کشور اشراف داریم/سرور اینستاگرام در آمریکا است/درگاه‌های بانکی نظارت نمی‌شوند

روی تمام پیام رسان‌های کشور اشراف داریم/سرور اینستاگرام در آمریکا است/درگاه‌های بانکی نظارت نمی‌شوند
بازدید 157 زمان 2016/12/07 کد خبر 2980

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار هادیانفر، رییس پلیس فتا در برنامه زنده تلویزیونی تیتر امشب گفت: پلیس ۶۸ هزار پرونده …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سردار هادیانفر، رییس پلیس فتا در برنامه زنده تلویزیونی تیتر امشب گفت: پلیس ۶۸ هزار پرونده بررسی کرده که ۸۶ درصد شناسایی شده که بیش از ۶۶ درصد جرائم در تلگرام بود و ۲۰ درصد اینستاگرام است.
وی افزود: ۷۶ درصد کشفیات مربوط به امسال است.در شش سال گذشته زمان کشف پرونده ها ۶روز بوده اما امروز به لحاظ پیچیدگی پرونده ها کشف آنها به ۶۷ روز رسیده است.
سردار هادیانفر گفت:سرور اینستاگرام در آمریکا است و تمام شبکه ها باید به پلیس فتا دسترسی بدهد اما وزارت ارتباطات هنوز نتوانسته این ارتباط را برقرار کند .در میانگین جهانی میزان کشفیات ۲۰درصد است که ما به ۸۶درصد کشفیات رسیدیم.
وی گفت: ما انتقاد داریم که چرا درگاه‌های بانکی نظارت نمی شوند و پول های حرام با دیگر پول ها مخلوط می شود که در این رابطه به بانک مرکزی نامه زده ایم.
سردار هادیانفر اظهار داشت : در حال حاضر ۱۵۲پیام رسان در دنیا فعال است که ۵۲ پیام رسان در کشور ما فعال است و ما روی تمام آنها اشراف داریم.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه روی تمام پیام رسان‌های کشور اشراف داریم/سرور اینستاگرام در آمریکا است/درگاه‌های بانکی نظارت نمی‌شوند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات