نشست ارزیابی برپایی بیمارستان های سیار برگزار شد

نشست ارزیابی برپایی بیمارستان های سیار برگزار شد
بازدید 704 زمان 2016/12/22 کد خبر 3325

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز چهارشنبه نشستی با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، و مدیران …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز چهارشنبه نشستی با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، و مدیران شرکت صنعتی بعثت در وزارت بهداشت برگزار گردید.
دکتر پیرحسین کولیوند در این نشست با اشاره به طرح ساماندهی بیمارستان های سیار در کشور اظهار داشت: برپایی و ارزیابی از بیمارستان های سیار از مهمترین برنامه های در دست اقدام می باشد.

مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت افزود: به منظور ارتقای سطح آگاهی و  برپایی مطلوب تر بیمارستان های سیار نیاز است که تمامی پرسنل آموزش های لازم را ببینند و کارگاه های تخصصی در این راستا برگزار گردد.
سرپرست اورژانس کشور گفت: ضرورت دارد که سالانه چند مانور برگزار گردد و نقاط ضعف و قوت شناخته شوند و سطح  آمادگی و مهارت ها را افزایش داد و استراتژی های مدیریت بحران در این مانورها ارزیابی شود.

همچنین در این نشست مصوباتی از جمله مجوز تاسیس و بهره برداری از بیمارستان های صحرایی و برگزاری دوره ها و کارگاه های  آموزشی  بعمل آمد و در دستور کار قرار گرفت.

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نشست ارزیابی برپایی بیمارستان های سیار برگزار شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات